Άρθρο Localit 17 Μαρτίου, 2023

Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη: Άμεση πρόσβαση με το ΒΒΒ App σε δεκάδες ψηφιακές υπηρεσίες  

Στον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, το νέο BBB App,  επιτρέπει στους πολίτες να έχουν πρόσβαση στις εκατοντάδες ψηφιακές υπηρεσίες του, μέσα από μία ενιαία εφαρμογή για «έξυπνες» κινητές συσκευές.

Παράλληλα, ο Δήμος θα μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των ζητημάτων της πόλης και των αναγκών της, ώστε να προγραμματίζονται καλύτερα οι εργασίες, βελτιώνοντας έτσι την προσπάθεια των δημοτικών υπηρεσιών για την ποιότητα της καθημερινότητας στην πόλη.

Το BBB App είναι ήδη διαθέσιμο δωρεάν για τις συσκευές με λογισμικό iOS και Android και προσφέρει μια λίστα δυνατοτήτων στους δημότες, όπως:4

  • Να πλοηγούνται γρήγορα στις ψηφιακές υπηρεσίες του δήμου.
  • Να υποβάλλουν αιτήματα καθημερινότητας για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης, όπως θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος κά, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν τη δημοτική συνδρομή.
  • Να λαμβάνουν ενημέρωση στο κινητό τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματός τους, μέχρι και την οριστική διευθέτησή του.
  • Να υποβάλλουν αιτήσεις για την έκδοση ψηφιακών βεβαιώσεων και πιστοποιητικών.
  • Να λαμβάνουν απευθείας στο κινητό νέα και σημαντικές ανακοινώσεις του δήμου.
  • Να διαβάζουν επικαιροποιημένους όλους τους οδηγούς της Πολιτικής Προστασίας.
  • Να λαμβάνουν μέρος σε σύντομες δημοσκοπήσεις για σημαντικά θέματα της πόλης.
  • Να ενημερώνονται για τα θέματα της κινητικότητας, της παιδείας, της ανακύκλωσης και του τουρισμού στον δήμο.
  • Να έχουν πρόσβαση σε σημεία ενδιαφέροντος, χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις.

Η νέα δημοτική εφαρμογή θα εξελίσσεται διαρκώς, προσθέτοντας νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και δυνατότητες.

«O δήμος μας προχωρά σε ακόμα μία καινοτομία, η οποία είμαστε βέβαιοι πως θα αναβαθμίσει σημαντικά το έργο και την προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά οι δημοτικές υπηρεσίες, για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των δημοτών. Το BBB App φέρνει όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες μας στο κινητό του πολίτη, διευκολύνοντας όσους ζουν, εργάζονται ή επισκέπτονται τον δήμο μας», ανέφερε ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος και πρόσθεσε: «Όραμα και στόχος μας είναι να απλοποιήσουμε την πρόσβαση στις υπηρεσίες, αλλά και να βελτιώσουμε τη διάδραση μεταξύ δήμου και πολιτών, έχοντας πλέον στα χέρια μας μια ενιαία εφαρμογή για όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας».

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 24 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται στον Δήμο Τρικκαίων το πρόγραμμα «Κάλυψη»

Νέα πρόσκληση σε μέλη ευάλωτων ομάδων της κοινωνίας για το πρόγραμμα «Κάλυψη» απευθύνει ο Δήμος…

Ρεπορτάζ 24 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελασσόνα: Την κατασκευή καταφυγίου για τα αδέσποτα προκηρύσσει ο Δήμος

Σε εξέλιξη βρίσκεται ο ανοιχτός διαγωνισμός από το Δήμο Ελασσόνας για την επιλογή αναδόχου του…

Ρεπορτάζ 24 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Κιλκίς: Προγραμματική σύμβαση για σύνταξη-επικαιροποίηση κυκλοφοριακών μελετών

Προγραμματική σύμβαση με αντικείμενο την υποστήριξη των υπηρεσιών του Δήμου Κιλκίς στη σύνταξη και επικαιροποίηση…