22 Ιουνίου, 2021

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ: ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (ELOGE) Τετάρτη 23/06/2021, 13.00 μμ.

Το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης #ΙΤΑ σε συνεργασία με το #Συμβούλιο_της_Ευρώπης και την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας Κ.Ε.Δ.Ε. διοργανώνει την Τελετή Απονομής των Σημάτων Αριστείας για το #Ευρωπαϊκό_Σήμα_Αριστείας_για_την_Καλή_Διακυβέρνηση.

Η τελετή θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23/06/2021 στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου της #ΚΕΔΕ στις 13.00 μ.μ. Η σειρά κατάταξης, καθώς και τα αναλυτικά αποτελέσματα των #25_Δήμων που θα βραβευτούν, θα ανακοινωθούν κατά την διάρκεια της τελετής.

Το «Ευρωπαϊκό Σήμα Αριστείας στην Καλή Διακυβέρνηση» ξεκίνησε στην Ευρώπη το 2007. Αποτελεί ένα #πρακτικό_εργαλείο που αποτελείται από 12 αρχές, με στόχο την #εναρμόνιση και την #βελτίωση της Τοπικής Διακυβέρνησης στις 47 χώρες, Mέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης, ανάμεσα τους και η #Ελλάδα. Ειδικότερα, το #Ευρωπαϊκό_Σήμα_Αριστείας στην Καλή Διακυβέρνηση #ELOGE αποδίδεται στους Δήμους που επιτυγχάνουν ένα #υψηλό_επίπεδο_ποιότητας στις υπηρεσίες τους προς του πολίτες, ύστερα από μια διαδικασία αξιολόγησης σε επίπεδο Δημάρχου, #εργαζομένων στον Δήμο, αλλά και των #πολιτών.

Στην τελετή έχουν προσκληθεί για να απευθύνουν χαιρετισμό ο #Αναπληρωτής_Υπουργός_Εσωτερικών, κ. Στέλιος Πέτσας, ο #Αναπληρωτής_Υπουργός_Εξωτερικών, κ. Miltiadis Varvitsiotis, ο #Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, κ. #Δημήτρης_Παπαστέργιου, Δήμαρχοι, καθώς και υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι από το Συμβούλιο της Ευρώπης.

Λόγω των υγειονομικών πρωτοκόλλων COVID-19, μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά την τελετή από τα κανάλια http://www.ita.org.gr/youtube και https://www.youtube.com/channel/UCg3ApPTIL2Cg4zDRTSqXckQ στο #You_Tube και τις ιστοσελίδες https://www.ita.org.gr/ και https://kedke.gr/, αντίστοιχα.

Ηλίας Αποστολόπουλος, Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΕΔΕ, Παιδεία - Αθλητισμός - Πολιτισμός... 19 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση Εργασίας με θέμα: «Η σημασία της δημιουργίας Δικτύου ΟΤΑ για την προστασία της Βιομηχανικής Κληρονομιάς», 3 Ιουλίου 2026
ΚΕΔΕ, Ψηφιακή Διακυβέρνηση 11 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα με θέμα: «Οι Δήμοι στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ψηφιακή Διακυβέρνηση στην υπηρεσία των πολιτών».
ΚΕΔΕ, Θεσμικά 27 Μαΐου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα με θέμα «Αναθεώρηση Συντάγματος: Προκλήσεις και Προοπτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση» – Τρίτη, 26 Μαίου 2026