24 Μαΐου, 2021

“Οι Δήμοι ως φορείς συνοχής και ανθεκτικότητας στο Ταμείο Ανάκαμψης και στο Νέο ΕΣΠΑ”, Διαδικτυακή Ημερίδα Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΙΤΑ), Τρίτη 25 Μαϊου 2021 ώρα 10.00 π.μ.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΕΔΕ, Παιδεία - Αθλητισμός - Πολιτισμός... 19 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση Εργασίας με θέμα: «Η σημασία της δημιουργίας Δικτύου ΟΤΑ για την προστασία της Βιομηχανικής Κληρονομιάς», 3 Ιουλίου 2026
ΚΕΔΕ, Ψηφιακή Διακυβέρνηση 11 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα με θέμα: «Οι Δήμοι στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ψηφιακή Διακυβέρνηση στην υπηρεσία των πολιτών».
ΚΕΔΕ, Θεσμικά 27 Μαΐου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα με θέμα «Αναθεώρηση Συντάγματος: Προκλήσεις και Προοπτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση» – Τρίτη, 26 Μαίου 2026