Άρθρο Localit 24 Μαρτίου, 2017

Συμμετοχή του Δήμου Περιστερίου στην Ώρα της Γης

Για ένατη συνεχόμενη χρονιά, ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στην παγκόσμια πρωτοβουλία της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF ενάντια στην κλιματική αλλαγή του πλανήτη μας.

Ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας & Ηλεκτροφωτισμού Κώστας Ποθητός καλεί όλους τους δημότες το Σάββατο 25 Μαρτίου 2017, στις 20:30, να σβήσουν τα φώτα τους για μια ώρα –την Ώρα της Γης– συμβάλλοντας έτσι στην προσπάθεια της μείωσης του ταχύτατου ρυθμού υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Ο Δήμος Περιστερίου συμμετέχει στην πρωτοβουλία “Η Ώρα της Γης”, έναν παγκόσμιο πλέον θεσμό, καθώς είναι ένας πολύ απλός τρόπος να αποδείξουμε ότι πέρα από γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαφορές, παραμένουμε πολίτες ενός κοινού τόπου, του πλανήτη «Γη».

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 26 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κων. Κουκάς από Γκντανσκ: Η ανασυγκρότηση της Ουκρανίας περνά μέσα από την τοπική δημοκρατία

Στη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας, που πραγματοποιείται στο Γκντανσκ της Πολωνίας, συμμετείχε ο…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων

Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…

Διεθνείς Σχέσεις 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026