Το σχέδιο της κυβέρνησης για το νέο φορέα συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον ΟΑΣΘ, παρουσίασε στο δημαρχείο Ευόσμου ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Σύμφωνα με πληροφορίες το σχέδιο του υπουργού προβλέπει το 51% του νέου φορέα να ανήκει στο δημόσιο και το 49% στους δήμους και την περιφέρεια. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο ΟΑΣΘ δεν μετέχει στον φορέα αλλά μπορεί να αναπτύξει έργο μετά από διαγωνισμό.
Ακόμη, ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει καμιά απόλυση εργαζομένων. Αρκετοί δήμαρχοι, πάντως, φαίνεται να ήταν επιφυλακτικοί με το νέο σχέδιο, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά «ποιος δημόσιος φορέας είναι κερδοφόρος». Οι δήμαρχοι, μέσω του προέδρου της ΠΕΔΚΜ, Λάζαρου Κυρίζογλου δήλωσαν ότι θα απαντήσουν μόλις πάρουν στα χέρια τους οικονομική μελέτη, κάτι που ο κ. Σπίρτζης είπε ότι θα γίνει σύντομα, αφού έχουν την εμπειρία του ΟΑΣΑ.
Τον «συντονισμό» της συνάντησης αυτής ανέλαβε ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας, Λάζαρος Κυρίζογλου, ο οποίος κάλεσε με θεσμικό τρόπο την Εκτελεστική Επιτροπή, και τους δημάρχους των δήμων που εξυπηρετούνται σήμερα από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Στη σύσκεψη συμμετέχουν επίσης ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σ. Φάμελλος και ο υφυπουργός Εξωτερικών Γ. Αμανατίδης.
Εν τω μεταξύ, έξω από το δημαρχείο Ευόσμου υπήρξε διαμαρτυρία από τη Λαϊκή Συνέλευση Δυτικών Συνοικιών και την Επιτροπή για τις Δημόσιες Συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, που προτείνουν ως μόνη λύση για τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη την κρατικοποίηση τους ώστε να γίνουν δημόσιες, κάτω από κοινωνικό και εργατικό έλεγχο, όπως και από τους εργαζόμενους στο ΦΟΣΔΑ, οι οποίοι ζητούν την ανανέωση των συμβάσεων εργασίας τους.