Άρθρο Localit 28 Μαΐου, 2013

Περιφέρεια Αττικής: Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής

PAROUSIASH TOURISTIKHS PROVOLHS-2Τη φιλοδοξία να κατατάξει την Αττική και τα νησιά της ανάμεσα στους top 10 city break προορισμούς, έχει η Περιφέρεια Αττικής που παρουσίασε το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής. Σκοπός εξάλλου είναι και η επέκταση της Τουριστικής Περιόδου πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες προς εξασφάλιση επιπλέον τουριστικού κεφαλαίου και η ανάδειξη των ενδιαφερόντων που προσφέρει το σύνολο της Περιφέρειας, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό.

Για το λόγο αυτό θα καταβληθεί προσπάθεια να αναδειχθεί το Τουριστικό Προϊόν της Αττικής, με στοχευμένες δράσεις, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας και προβάλλοντάς το με τον βέλτιστο τρόπο σε σημαντικές τουριστικές αγορές όπως η Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία κ.ά.

Η παρουσίαση έγινε σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, στο οποίο παρέστησαν η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, Θεσμικοί Φορείς και Εκπρόσωποι Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενώ η εκδήλωση έκλεισε με το αντιπροσωπευτικό slogan : “The greatest live of your life”.

Σημαντικό μέρος του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί το Τουριστικό Portal της Περιφέρειας Αττικής (www.athensattica.com και www.athensattica.gr), μια σύγχρονη σχεδιαστικά διαδικτυακή πύλη, που καθίσταται ζωντανή πηγή πληροφόρησης και έρχεται να καλύψει την ανάγκη των τουριστών να αντλούν πληροφορίες για το ταξίδι τους στην Αττική.

Όσον αφορά στην προώθηση του portal, χρησιμοποιήθηκαν στοχευμένες banner καμπάνιες και ειδική SEM καμπάνια στο Google, παρουσία της Περιφέρειας Αττικής σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως Facebook, Pinterest και Instagram, δικό της κανάλι στο youtube, ενώ παράλληλα έχει ήδη ξεκινήσει υλοποίηση ενός smart phone app, το οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του.

Ειδικά για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις, που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Η προβολή των ταινιών έγινε από το Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του πλανήτη, το οποίο δημιούργησε 5 οδοιπορικά τηλεοπτικά σποτ που το αναδεικνύουν.

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει και άλλες σημαντικές ενέργειες, όπως είναι τα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators, με σκοπό να δημιουργηθεί ισχυρό δίκτυο συμμαχιών για την προβολή της Περιφέρειας. Παράλληλα, το Πρόγραμμα ενισχύεται από σειρά εκδηλώσεων στην Αθήνα με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου. Τέλος, ενέργειες όπως η συμμετοχή της Περιφέρειας -σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων- στην διοργάνωση του Festival Αργοσαρωνικού, στοχεύουν στην ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης στα νησιά της Περιφέρειας.

 

 

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Με μια ματιά 11 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θάσος: Κλειστό το Γυμνάσιο-Λύκειο Λιμένα μέχρι την Παρασκευή λόγω βανδαλισμών

Κλειστό θα παραμείνει από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, το Γυμνάσιο-Λύκειο στο Λιμένα…

Με μια ματιά 11 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θεσσαλονίκης: Ξεκίνησαν οι εργασίες για την απομάκρυνση του ποδηλατοδρόμου από τη Λεωφόρο Νίκης

Ξεκίνησαν οι εργασίες για την απομάκρυνση του ποδηλατοδρόμου από το δεξί ρεύμα κυκλοφορίας της Λεωφόρου…

Ενδιαφέρουν 11 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργείται Συγκοινωνιακή Αστυνομία στην Αττική

Η τέταρτη ημερίδα με θέμα «Μαζί σχεδιάζουμε τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής» για το…