Άρθρο Localit 19 Ιουλίου, 2013

ΗΠΑ: Αίτηση πτώχευσης υπέβαλε το Ντιτρόιτ

Detroit files for bankruptcyΑίτηση πτώχευσης υπέβαλε το Ντιτρόιτ, που αντιμετωπίζει χρέη πολλών δισεκατομμυρίων. Είναι η μεγαλύτερη πόλη των ΗΠΑ, που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση.

Η αίτηση κατατέθηκε στο Ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ και σύμφωνα με τη νομοθεσία θα ξεκινήσει μια περίοδος προστασίας του Ντιτρόιτ από τους δανειστές, η οποία θα διαρκέσει από ένα έως τρεις μήνες.

Η πόλη προχώρησε στην αίτηση πτώχευσης με σκοπό την προστασία από τους δανειστές και τα συνδικάτα, οι οποίοι βρίσκονται στη διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης του δημόσιου χρέους ύψους 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τις τελευταίες δεκαετίες το Ντιτρόιτ έχει δεχτεί ισχυρό οικονομικό πλήγμα λόγω της κακής διαχείρισης των διοικήσεων της πόλης, τη μείωση του πληθυσμού και την απώλεια φορολογικών εσόδων

Σύμφωνα με δήλωση του κυβερνήτη του Μίσιγκαν Ρικ Σνάιντερ: «Αυτό αποτελεί ένα δύσκολο βήμα, αλλά είναι η μόνη βιώσιμη λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος που υφίσταται εδώ και έξι δεκαετίες». «Τα δημοσιονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Ντιτρόιτ είχαν αγνοηθεί για πολύ καιρό».

Όπως ανέφερε ακόμη ο Ρ. Σνάιντερ, η απόφαση αυτή σημαίνει πως μόνο οι βασικές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στους κατοίκους της πόλης, ενώ πρόσθεσε ότι θα ξεκινήσει η διαδικασία να μπει το Ντιτρόιτ σε μια σταθερή οικονομική τροχιά.

Το Ντιτρόιτ έχει πληθυσμό 700.000 κατοίκων, καταλαμβάνοντας την 18η θέση μεταξύ των μεγαλύτερων πόλεων των ΗΠΑ. Πριν από μερικές δεκαετίες αποτελούσε την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη των Ηνωμένων Πολιτειών αφού ο πληθυσμός της ξεπερνούσε τους 2 εκατομμύρια κατοίκους.

Την κατάσταση στο Ντιτρόιτ, παρακολουθεί στενά με τους ανώτερους συμβούλους του,  ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Λευκού Οίκου.

«Ενώ οι ηγέτες του Μίσιγκαν και οι πιστωτές της πόλης αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να βρεθεί μία λύση στη σοβαρή οικονομική κατάσταση του Ντιτρόιτ, εμείς παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνέχιση μιας ισχυρής εταιρικής σχέσης με την πόλη, καθώς αυτή προσπαθεί να ανακτήσει τις δυνάμεις της, να ανακάμψει και να διατηρήσει τη θέση της ως μία από τις μεγαλύτερες πόλεις της Αμερικής», δήλωσε η Έιμι Μπράντετζ, εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 10 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Cyclone Project: Δήμος Θηβαίων, Υπουργείο Μεταφορών και Ίδρυμα Λασκαρίδη σε κοινή δράση καθαρισμού

Ο Δήμος Θηβαίων, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το Κοινωφελές Ίδρυμα…

Ρεπορτάζ 10 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Plastic Free Greece»: Τριήμερες δράσεις καθαρισμού στην Κέρκυρα

Η Κέρκυρα υποδέχεται για δεύτερη χρονιά την εκστρατεία περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Greece», η οποία…

Ρεπορτάζ 08 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ετοιμότητα ο Δήμος Μαντουδίου–Λίμνης–Αγ. Άννας- Σε εξέλιξη οι αυτοψίες μετά τον σεισμό

Σε πλήρη κινητοποίηση παραμένει ο Δήμος Μαντουδίου–Λίμνης–Αγίας Άννας μετά τις σεισμικές δονήσεις στη Βόρεια Εύβοια,…