Αρχίζει από σήμερα Πέμπτη η κατάθεση αιτήσεων για τη χορήγηση της έκτακτης εφάπαξ ενίσχυσης που αφορά τις πληγείσες επιχειρήσεις από την πλημμύρα της 15ης Νοεμβρίου 2017, στη Δυτική Αττική, σύμφωνα με την Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./οικ. 1720/Α32/28.11.2017 Κοινή Υπουργική Απόφαση.
Η ενίσχυση θα χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τη μορφή επιδόματος, ύψους 8.000 ευρώ.
Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η κατάθεση των αιτήσεων θα γίνεται στον 1ο όροφο του Δημαρχείου Μάνδρας και στο ΚΕΠ Ν. Περάμου.
Για την κατάθεση των αιτήσεων, θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις με βάση το αρχικό γράμμα του ονόματος της επιχείρησης, ως κάτωθι:
ΗΜ/ΝΙΑ ΜΑΝΔΡΑ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ
(ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ:)
07/12/2017 Α – Ι Α – Γ
08/12/2017 Κ – Λ Δ – Κ
09/12/2017 Μ – Ο Λ – Π
10/12/2017 Π – Ρ Ρ – Ω
11/12/2017 Σ – Ω
Οι επιχειρήσεις των οποίων οι επωνυμίες απαρτίζονται από λατινικούς χαρακτήρες θα εξυπηρετηθούν σύμφωνα με την αντιστοιχία τους στο ελληνικό αλφάβητο.
Για την υποβολή των αιτήσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ώρα προσέλευσης των πληγέντων.