Άρθρο Localit 27 Μαΐου, 2021

Από σήμερα μέσω του gov.gr η αντικατάσταση ή η έκδοση αντιγράφου του εντύπου αδειών οδήγησης

Διαθέσιμες και για τις δεκατρείς Περιφέρειες θα είναι από σήμερα, Πέμπτη 27 Μαΐου, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τις άδειες οδήγησης μέσω του gov.gr. Τα συναρμόδια υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών προχώρησαν στην περαιτέρω επέκταση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και στις υπόλοιπες οκτώ περιφέρειες της χώρας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική διαπιστωτική πράξη του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη, οι πολίτες στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Ελλάδας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου και Στερεάς Ελλάδας, θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για αντικατάσταση του εντύπου άδειας οδήγησης, αλλά και για έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης, λόγω φθοράς, απώλειας ή κλοπής μέσω μιας απλής διαδικασίας. Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί 7.071 αιτήσεις, από τις οποίες οι 3.408 αφορούν σε αντικαταστάσεις και αντίγραφα αδειών οδήγησης και οι 3.663 σε ενημέρωση στοιχείων. Από τις 3.408 αιτήσεις έχουν ήδη εκτυπωθεί περισσότερα από 2.600 διπλώματα από την Ελληνική Αστυνομία.

Η διαδικασία είναι απλή, καθώς οι πολίτες εισέρχονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τους κωδικούς Taxisnet και καταχωρούν ψηφιακά την αίτηση και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας, της υπογραφής τους και του οικείου παράβολου.

Στη συνέχεια, οι προαναφερόμενες υπηρεσίες αποστέλλουν και πάλι ψηφιακά, χωρίς να απαιτείται φυσικός φάκελος, όλα τα στοιχεία στη Διεύθυνση Διαβατηρίων και Εγγράφων Ασφαλείας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας (ΑΕΑ).

Με την ολοκλήρωση των απαιτούμενων διαδικασιών, οι πολίτες μπορούν να παραλάβουν το νέο έντυπο αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου ή ζητώντας να τους αποσταλεί με courier για τις περιφέρειες, όπου η συγκεκριμένη υπηρεσία υποστηρίζεται.

 

Οι απαραίτητες διασυνδέσεις μεταξύ μητρώων του Δημοσίου για την αυθεντικοποίηση των χρηστών και την άντληση στοιχείων υλοποιήθηκαν μέσα από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Με την πανελλήνια κάλυψη, μετασχηματίζεται πλήρως η εμπειρία των πολιτών στις καθημερινές τους συναλλαγές με τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ταυτόχρονα, με την ψηφιοποίηση των διαδικασιών, αποσυμφορούνται από διοικητικά βάρη 59 διευθύνσεις μεταφορών με 84 τμήματα αδειών οδήγησης και 411 υπαλλήλους-χειριστές των υπηρεσιών, εξοικονομώντας πολύτιμους πόρους, αλλά και χρόνο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Χερσονήσου: Στα συναρμόδια υπουργεία και τους εμπλεκόμενους το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Διαχείρισης Υδάτων Κρήτης

Το «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Διαχείρισης Υδάτων Κρήτης» που έχει εκπονήσει ο Δήμος Χερσονήσου, κοινοποιεί με επιστολή…

Ενδιαφέρουν 22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Κιλκίς: Οι προτεραιότητες του δήμου για το Τοπικό Σχέδιο Ανάπτυξης Κιλκίς

Τις προτάσεις για τη χρηματοδότηση νέων έργων στον Δήμο Κιλκίς, με διασφαλισμένη χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά…

Ενδιαφέρουν 22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι 4 άξονες και τα 21 έργα ανασυγκρότησης του δήμου Τρικκαίων στο πλαίσιο ανάπτυξης της ΠΕ Τρικάλων

Τέσσερις άξονες με 21 συγκεκριμένα έργα ανασυγκρότησης του δήμου Τρικκαίων παρουσίασε ο δήμαρχος Τρικκαίων Νίκος…