Άρθρο Localit 28 Νοεμβρίου, 2011

Αυτοδιοικητικό Κίνημα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας: Υπό διάλυση τα Κέντρα πρόληψης της Περιφέρειας

Κινδυνεύουν τα 5 Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων στην περιφέρεια Στερεάς (ένα σε κάθε νομό), παρά το σύνθετο έργο που επιτελούν εδώ και χρόνια και ενώ οι ανάγκες ψυχοκοινωνικής στήριξης διογκώνονται. Οι δαπάνες λειτουργίας τους έχουν περικοπεί δραματικά και δεν καταβάλλονται. Επιπλέον στο σχέδιο νόμου  «Κώδικας Ναρκωτικών» που έχει κατατεθεί προς ψήφιση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης δεν γίνεται ούτε καν αναφορά στα Κέντρα Πρόληψης.

Το σωματείο εργαζομένων σε εναγώνια επιστολή που απέστειλε σε όλα τα μέλη των περιφερειακών συμβουλίων της χώρας, ζητάει την άμεση παρέμβαση τους προκειμένου να εξοφληθούν οι οφειλές προς τα Κέντρα και να εκδοθούν ψηφίσματα στήριξης των Κέντρων Πρόληψης.

Ως Αυτοδιοικητικό Κίνημα έχουμε εκφράσει την άποψη ότι τα Κέντρα Πρόληψης οφείλουν να αναβαθμιστούν ως δομές δημόσιου χαρακτήρα μέσω της ίδρυσης ΝΠΔΔ στην Περιφέρεια, το οποίο θα λειτουργεί παραρτήματα σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα και χωρίς να χαθεί καμία θέση εργασίας.

Θεωρούμε υποχρέωση της Περιφερειακής Αρχής και όλων των παρατάξεων του Περιφερειακού Συμβουλίου να παρέμβουν από κοινού για την διάσωση και την στήριξη των  δομών πρόληψης της Περιφέρειας στον κρίσιμο τομέα της καταπολέμησης των ναρκωτικών.

 

 

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 13 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα της ΚΕΔΕ κ. Καφαντάρη: Η οικονομικά προσιτή ενέργεια προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής και ρόλου της Αυτοδιοίκησης
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου

Συνεδριάζει τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 17:00 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ, στα…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβολικό κλείσιμο των Δήμων την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 με κύριο αίτημα την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στους Δήμους.

Συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από τη Βουλή,  όλου του αιρετού αυτοδιοικητικού προσωπικού.  …