Στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης myKEPlive, εντάσσεται από σήμερα ο Δήμος Αγρινίου, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων που άπτονται της αρμοδιότητας των ΟΤΑ και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.
Όπως διευκρινίζει, με το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία.
Πρόκειται για μια πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης μέσω τηλεδιάσκεψης ή βιντεοκλήσης κατόπιν ραντεβού με υπαλλήλους των ΚΕΠ.
Με αυτό τον τρόπο όπως τονίζει διευκολύνεται η καθημερινότητα των πολιτών, ειδικά αυτών που έχουν δυσκολία μετακίνησης, ή ατόμων με αναπηρία, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα σε κατοίκους του εξωτερικού να εξυπηρετούνται εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας την γραφειοκρατία.
«Δίνεται ένα ακόμη εργαλείο στον πολίτη, ακόμη μια επιλογή να εξυπηρετηθεί αποτελεσματικά , άμεσα και γρήγορα. Ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της αποτελεσματικότερης εξυπηρέτησης επιτυγχάνεται με την εφαρμογή του myKEPlive», ανέφερε σχετικά ο δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου.
Οι πολίτες που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μέσω του myKEPlive, θα απευθύνονται στο gov.gr και θα ακολουθούν το link Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης με ΚΕΠ, προσθέτοντας τα στοιχεία που απαιτούνται.