Άρθρο Localit 20 Νοεμβρίου, 2014

Δήμος Πλατανιά: Ο Βόρειος Οδικός Άξονας να επεκταθεί μέχρι το Κολυμβάρι

voakΤο αίτημα, να μην σταματήσει ο ΒΟΑΚ (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης) στην πόλη των Χανίων, αλλά να επεκταθεί μέχρι το Κολυμβάρι, διατυπώνει ο Δήμαρχος Πλατανιά Μαλανδράκης Ιωάννης. Το σχετικό αίτημα έχει κατατεθεί εγγράφως προς τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ.Χρυσοχοϊδη, το  συναρμόδιο υφυπουργό και στους εμπλεκόμενου Φορείς.

Αφορμή για την κατάθεση του σχετικού αιτήματος οι πρόσφατες εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών στο Ηράκλειο Κρήτης στις 7/11/2014, όπου έγινε γνωστό ότι σε συνεργασία και με την Περιφέρεια Κρήτης της  δρομολογείται   η αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Κατά την  τοποθέτηση του   ο Υπουργός είχε αναφέρθηκε στη διαδρομή Χανιά-Ηράκλειο-Άγιος Νικόλαος.  Ο Δήμαρχος Πλατανιά με το έγγραφο του επισημαίνει ότι θεωρείται επιβεβλημένο ο κλειστός αυτοκινητόδρομος να μην σταματάει στην πόλη των Χανίων αλλά να επεκτείνεται δυτικά  κατά 20 χλμ.

Περίπου, μέχρι την περιοχή Κολυμβαρίου του Δήμου Πλατανιά.

Η πρόταση  του αυτή οφείλεται σε δύο καθοριστικούς παράγοντες:

1. Ο Δήμος Πλατανιά είναι  ο πιο τουριστικός Δήμος της Δυτικής Κρήτης με πάνω από 25 χιλιάδες κλίνες και πέρα  του εκατομμυρίου διανυκτερεύσεις ετησίως .

2. Η επέκταση του κλειστού αυτοκινητόδρομου μέχρι το Κολυμβάρι είναι εφικτή με δεδομένο ότι η είσοδος – έξοδος των οχημάτων έως  τον Κόμβο Κολυμβαρίου γίνεται  από τους υφιστάμενους  ανισόπεδους Κόμβους που είναι προαπαιτούμενο  για ένα κλειστό  αυτοκινητόδρομο. Επίσης εξυπηρετεί  δύο κύριους κάθετους οδικούς άξονες , ο ένας εκ των οποίων από Ταυρωνίτη προς Παλαιοχωρα εξυπηρετεί το νοτιοδυτικό  άκρο του νησιού και έναν από τους αναπτυσσόμενους Δήμους το Δήμο Καντάνου-Σελίνου, ενώ  συγχρόνως αυτή η επέκταση θα επιτρέψει να είναι μικρότερο το κομμάτι ταχείας κυκλοφορίας από Κολυμβάρι προς Κίσσαμο,έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί και ο Δήμος Κισάμου που  είναι το δυτικότερο κομμάτι του νησιού μας.

Επίσης, η αρμόδια υπηρεσία του ΒΟΑΚ μπορεί να επιβεβαιώσει ότι για αυτά τα 20 χιλιομ., δεν  υπάρχουν ιδιαίτερες  τεχνικές δυσκολίες .

Τελειώνοντας ο Δήμαρχος  ανάφερε ότι, τέτοια μεγάλα έργα αναπτυξιακής πνοής σχεδιάζονται με βάθος ορίζοντα του χρόνου, και προκειμένου να μην χρειασθεί να σχεδιάζουμε ξανά μετά από λίγα χρόνια, θα πρέπει να εξετασθεί θετικά  η πρόταση μας αυτή.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 23 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιωάννινα: Εργασίες επισκευής και συντήρησης 40 σχολικών συγκροτημάτων

Σε πλήρη  εξέλιξη βρίσκονται  εργασίες συντήρησης σχολικών κτιρίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Ιωαννιτών,…

Ρεπορτάζ 23 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανάπλαση του πάρκου «Ειρήνης» στο Ρέντη, στο επίκεντρο μελέτης μεταπτυχιακών φοιτητών Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Η ανάπλαση του πάρκου «Ειρήνης» και ο στρατηγικός σχεδιασμός των χώρων πρασίνου που βρίσκονται στο…

Ρεπορτάζ 23 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σαρωτικές αλλαγές στη Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας

Σε αλλαγή του συνόλου της διοίκησης της Δημοτικής Αστυνομίας και των Δημοτικών Αστυνομικών τμημάτων προχώρησε…