Άρθρο Localit 26 Μαΐου, 2016

ΥΠΕΣ: Μέχρι τη Δευτέρα η καταγραφή στοιχείων για δαπάνες μεταναστευτικών-προσφυγικών ροών

υπουργειο ΕσωτερικώνΜέχρι τη Δευτέρα, 30 Μαΐου καλούνται όλοι οι φορείς που εμπλέκονται με τη διαχείριση μεταναστευτικών- προσφυγικών ροών να αποστείλουν στο υπουργείο Εσωτερικών οικονομικά στοιχεία για σχετικές δαπάνες.

Συγκεκριμένα καλούνται  οι ΟΤΑ, τα νομικά πρόσωπα των ΟΤΑ, ΟΚΑ, νοσοκομεία, Νομικά Πρόσωπα και ΔΕΚΟ να αποστείλουν νέα σχετικά Δελτία

αναφορικά με τη διαδικασία πλήρους και έγκαιρης καταγραφής της  οικονομικής και δημοσιονομικής επίπτωσης από τις μεταναστευτικές-προσφυγικές ροές, και να τα αποστείλουν  στο υπουργείο Εσωτερικών

σε ηλεκτρονική μορφή, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις m.gariou@ypes.gr  και m.xioti@ypes.gr.

Οι παραπάνω φορείς θα πρέπει να αποστείλουν απολογιστικά στοιχεία  του Α’ τριμήνου του 2016, για τη διαμόρφωση του συνολικών ποσών για το έτος 2016 και για τα ποσά εξ αυτών που περιλαμβάνονται στον Προϋπολογισμό του φορέα.

Επίσης, θα πρέπει να αποσταλούν και στοιχεία για τα υπόλοιπα των απλήρωτων υποχρεώσεων κατά την 31/12/2015, 31/03/2016 και 31/12/2016 (εκτίμηση).

Περισσότερα στοιχεία  στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (www.ypes.gr)  στη διαδρομή Το Υπουργείο/Εγκύκλιοι-Αποφάσεις.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρίκαλα: Σχολικά βοηθήματα για Γυμνάσιο – Λύκειο συγκεντρώνει ο Δήμος

Σχολικά βοηθήματα για μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου συγκεντρώνει ο Δήμος Τρικκαίων. Στο πλαίσιο…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κόνιτσα: Έκκληση για περιορισμό κατανάλωσης νερού από την Υπηρεσία Ύδρευσης

Να χρησιμοποιούν το νερό κατά προτεραιότητα για οικιακή χρήση και όχι για άλλες ανάγκες, (πότισμα,…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δ. Ωραιοκάστρου: Συνεχίζεται το πρόγραμμα του «RemoteCare» για δωρεάν εξετάσεις από1 έως 31/7

Συνεχίζεται από τον Δήμο Ωραιοκάστρου το πρόγραμμα επισκέψεων του «RemoteCare», του οχήματος μεταφοράς ιατρικού προσωπικού…