Άρθρο Localit 17 Νοεμβρίου, 2022

Την τουριστική προβολή της Άρτας προωθεί ο Δήμος 

Πρωτοβουλία για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Άρτας αναλαμβάνει ο Δήμος Αρταίων, υπογράφοντας σύμβαση με εξειδικευμένο γραφείο που έχει αποτιμηθεί θετικά για τις υπηρεσίες προβολής του.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμος Αρταίων παρήγγειλε από το γραφείο τον σχεδιασμό της τουριστικής προβολής, ώστε να ξέρουν όλοι – Δήμος/ Φορείς/ Ιδιώτες/ Περιφέρεια- ποια είναι τα συγκριτικά τουριστικά πλεονεκτήματα της Άρτας και από εκεί και πέρα να υπάρξει ένας ποιοτικός και στοχευμένος «οδηγός βημάτων» σε γνώση όλων.

Τονίζει δε, ότι για να γίνει αυτό, θα υπάρξουν συνεδρίες δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ή όσους θέλουν να συμμετάσχουν στο Project της τουριστικής προβολής της Άρτας. Ήδη τις επόμενες ημέρες, η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής συγκαλείται σε δημόσια διαβούλευση.

Έτσι το έργο του αναδόχου μελετητή, αναμένεται τους επόμενους δώδεκα μήνες – κάνοντας ποιοτική και ποσοτική έρευνα και μετά από τις διαβουλεύσεις για το θέμα- να καταρτίσει έναν «Οδηγό Βημάτων» με πλεονεκτήματα και ευκαιρίες.

Ο Δήμος με την συγκεκριμένη πρωτοβουλία, προσδοκά να μάθει από τους ειδικούς που, πως και με ποια συγκεκριμένα εργαλεία πρέπει να απευθυνθεί ώστε να υπάρξει καλύτερη προβολή της Άρτας. Σημειώνεται, ότι ο Δήμος Αρταίων μπαίνει σ’ αυτή την διαδικασία, δηλαδή του επιστημονικού σχεδιασμού, μετά από απαίτηση του Δημάρχου, Χρήστου Τσιρογιάννη.

Ειδικότερα, ο Δήμος μέσα από την έρευνα αξιολόγησης του τουριστικού προϊόντος της Άρτας, θα ξέρει:

  1. Σε ποια διαφημιστικά γραφεία νa απευθυνθεί ανάλογα με την θεματική που θέλει να προωθήσει.
  2. Σε ποιους, αντίστοιχα, tour operator, tourist bloggers και γενικά ατόμων σε θέσεις με επιρροή στον τουρισμό πρέπει να προσεγγίσει.
  3. Σε ποια διαδικτυακά περιοδικά τουριστικού ενδιαφέροντος, τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς πρέπει να απευθυνθεί.
  4. Ποιες πληροφορίες και σε ποιους πρέπει να διοχετευθούν ανάλογα με την εποχή και την θεματική ενότητα.

Πρόκειται για κατευθύνσεις πολύ σημαντικές, ώστε ο Δήμος αναλαμβάνοντας το κομμάτι που του αναλογεί για την προβολή της Άρτας, να μπορέσει να έχει ορθές και τεκμηριωμένες προτάσεις για το πως- που – σε ποιον και την σωστή «τοποθέτηση» σε καμπάνιες προβολής και ενημέρωσης.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο Ταμείο Ανάκαμψης η αναβάθμιση υπηρεσιών προσχολικής αγωγής και φροντίδας

Στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας εντάσσεται το έργο «Δημιουργία παιδαγωγικού πλαισίου, ψυχομετρικού εργαλείου και ψυχοεκπαιδευτικές…

Ενδιαφέρουν 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θεσσαλονίκης: Εκπαιδευτικά ενημερωτικά εργαστήρια στα ΚΑΠΗ με θέμα πρόληψη και υγεία

Εκπαιδευτικά ενημερωτικά εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν για τα μέλη του ΚΑΠΗ του δήμου Θεσσαλονίκης, από εξειδικευμένο…

Ενδιαφέρουν 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιεράπετρα: Ευρεία σύσκεψη για τη μελέτη διαχείρισης των υδάτων της ολλανδρικής εταιρείας HVA

Ευρεία σύσκεψη, παρουσία όλων των εμπλεκομένων φορέων στον τομέα της διαχείρισης υδάτων στην Ιεράπετρα, πραγματοποιήθηκε…