Άρθρο Localit 05 Αυγούστου, 2022

Ταχύτερη και πιο απλή η εγκατάσταση και επέκταση δικτύων οπτικών ινών 

Απλούστερη και ταχύτερη γίνεται η εγκατάσταση και επέκταση δικτύων οπτικών ινών μετά από απόφαση που Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπέγραψαν ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Θοδωρής Λιβάνιος και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκος Ταγαράς.

Με την εν λόγω απόφαση προσδιορίζονται:

– η τεχνική και η χωροθέτηση εκσκαφής για την υλοποίηση των έργων χαμηλής όχλησης, με τις μέγιστες επιτρεπτές διαστάσεις, εξασφαλίζοντας ικανό ελεύθερο πλάτος επί πεζοδρομίων, όπου προβλέπεται η εγκατάσταση καμπινών.

– η μέγιστη συνολικά επιτρεπτή χρονική διάρκεια των έργων χαμηλής όχλησης, καθώς η μέγιστη ημερήσια χρονική διάρκεια εργασιών.

– οι οδοί, σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας, στις οποίες η υλοποίηση ενός έργου μπορεί να θεωρηθεί χαμηλής όχλησης.

– η υποχρέωση πρόβλεψης, σε κάθε νέο έργο εγκατάστασης οπτικών ινών, των απαραίτητων τομών επί του οδοστρώματος, ώστε να εξασφαλίζεται εξαρχής η δυνατότητα σύνδεσης για όλα τα κτήρια που βρίσκονται στην περιοχή εγκατάστασης.

– Η διαδικασία κατάθεσης δικαιολογητικών και τελών διέλευσης.

– Ο έγκαιρος συντονισμός των εργασιών με τα προγραμματισμένα έργα οδοποιίας δήμων και περιφερειών.

Παράλληλα, όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση των δυο υπουργείων, η ΚΥΑ θα συμβάλλει «στην επίτευξη των ευρωπαϊκών στόχων για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, με τους οποίους ευθυγραμμίζεται, άλλωστε, και το Εθνικό Ευρυζωνικό Σχέδιο της χώρας μας, όσον αφορά την αύξηση των υποδομών δικτύων υπερυψηλής ευρυζωνικότητας. Βασικό στόχο αποτελεί η πρόσβαση των τελικών χρηστών σε συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο τουλάχιστον 100 Mbps, με δυνατότητα αναβάθμισης σε ταχύτητες Gigabit».

Επίσης, όσα έργα ηλεκτρονικών επικοινωνιών πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις που αποτυπώνονται στη συγκεκριμένη απόφαση χαρακτηρίζονται ως χαμηλής όχλησης, δηλαδή τοπικής και μη σημαντικής επίπτωσης στο περιβάλλον και υλοποιούνται με βάση την απλούστερη διαδικασία που περιγράφεται σε αυτήν.

«Πρόκειται για έργα που δεν διαταράσσουν σημαντικά τη συνοχή του οδοστρώματος και την κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς αφορούν εκσκαφές μικρής διατομής και μικρού βάθους και εγκαταστάσεις υπέργειων καμπινών» όπως αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση.

 

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θεσσαλονίκης: Συλλογή ηλεκτρονικών συσκευών για τις ανάγκες των ΚΑΠΗ

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής της Α’ Δημοτικής Κοινότητας  συλλέγουν μεταχειρισμένα laptop,…

Ενδιαφέρουν 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΟΕ-ΟΤΑ: Παράσταση διαμαρτυρίας στις 27 Νοεμβρίου για το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους πραγματοποιεί  την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου η…

Ενδιαφέρουν 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όροι και προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικής χρήσης δημοτικών πρατηρίων καυσίμων (ΚΥΑ)

Με ΚΥΑ καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικής  χρήσης…