Τη σύναψη προγραμματικών συμβάσεων με την Αναπτυξιακή Εταιρεία Δυτικής Ελλάδας και τη Νομαρχιακή Επιχείρηση Ανάπτυξης, για την υλοποίηση σειράς μέτρων σε βάθος 3ετίας που αφορούν στην τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας, ενέκρινε η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας .
Τα βασικά μέτρα τα οποία πρόκειται να υλοποιηθούν αφορούν σε:
- Σχεδίαση και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος προώθησης και επικοινωνίας (media plan) του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στις χώρες στόχους προσέλκυσης τουριστικού κοινού. Κεντρική επιδίωξη του media plan είναι η δημιουργία θετικής τάσης για το τουριστικό προϊόν της περιοχής, καθώς και η δημιουργία, υποστήριξη και ενίσχυση του τουριστικού brand name της περιοχής, κτίζοντας σταδιακά μία ξεχωριστή τουριστική ταυτότητα, με εμφανή διαφοροποίηση παροχής τουριστικού προϊόντος σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Η βασική στρατηγική που θα ακολουθηθεί είναι η προβολή του διαφοροποιημένου τουριστικού προϊόντος που προωθεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, μέσω των διαφορετικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού που υποστηρίζει η περιοχή και η στόχευση σε συγκεκριμένους καταναλωτικούς στόχους ανά περίπτωση
- Δημιουργία κατάλληλου υλικού, όπως είναι προωθητικές εικόνες, flash-video κ.α., για χρήση στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, YouTube, Google+) με σκοπό την παρουσίαση της Δυτικής Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού καθώς και τη δημιουργία λογότυπου και σλόγκαν της Περιφέρειας
- Τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας σε αγορές-στόχους που περιλαμβάνουν τη συμμετοχή σε πέντε (5) εκθέσεις στη Γερμανία, τρεις (3) εκθέσεις στη Γαλλία, (5) εκθέσεις στη Ρωσία, (4) εκθέσεις στην Ιταλία και τρεις (3) εκθέσεις στην Ελλάδα