Άρθρο Localit 14 Νοεμβρίου, 2014

Συνεργασία ΑΣΔΑ και Περιφέρειας Αττικής για τη σωτηρία του Πάρκου Τρίτση

parko tritsiΣε συμφωνία για στενή συνεργασία των δήμων της Δυτικής Αθήνας με την Περιφέρεια Αττικής για τη σωτηρία, την  αναβάθμιση και συντήρηση  του Πάρκου Τρίτση κατέληξαν το προεδρείο του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας  και η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου κατά τη διάρκεια συνάντησής τους.

Στη συνάντηση μετείχε ο αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα, Σπύρος Τζόκας, ο πρόεδρος του ΑΣΔΑ, Ανδρέας Μποζίκας, οι δήμαρχοι Αγίας Βαρβάρας, Γιώργος Καπλάνης, Αγίων Αναργύρων- Καματερού, Νίκος Σαράντης, Αιγάλεω, Δημήτρης Μπίρμπας, Ιλίου, Νίκος Ζενέτος, Περιστερίου, Ανδρέας Παχατουρίδης, καθώς και οι αντιδήμαρχοι Πετρούπολης, Φυλής και Χαϊδαρίου.
Στο επίκεντρο της συνάντησης ήταν το θέμα της σωτηρίας του Πάρκου Τρίτση. Όλοι οι μετέχοντες συμφώνησαν ότι σήμερα το Πάρκο είναι εξαιρετικά παραμελημένο και υπάρχει ανάγκη αγώνα για τη σωτηρία του. Έμφαση δόθηκε στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του πάρκου, στην ανάγκη συμμετοχής του πρώτου και του δεύτερου βαθμού αυτοδιοίκησης στο φορέα διαχείρισης, καθώς και στον αποκλεισμό των ανταποδοτικών χρήσεων.
Παράλληλα τονίστηκε ο οικολογικός, περιβαλλοντικός και πολιτιστικός του χαρακτήρας.
Ο πρόεδρος του ΑΣΔΑ αναφέρθηκε στην σημασία που έχει η σωστή λειτουργία του Πάρκου για το σύνολο της Αττικής, μιας και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα αστικά πάρκα της Ευρώπης, αλλά και την ιδιαίτερη σπουδαιότητά του για την αναβάθμιση της Δυτικής Αθήνας. Επεσήμανε την ανάγκη στενής συνεργασίας ανάμεσα στην α’ βάθμια και β’ βάθμια τοπική αυτοδιοίκηση για τη λειτουργία του Πάρκου, αλλά και την υποχρέωση της Πολιτείας να το χρηματοδοτήσει. Πρότεινε την άμεση λειτουργία Κοινής Ομάδας Εργασίας Περιφέρειας, ΑΣΔΑ και Δήμων για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των πρώτων ενεργειών. Ενημέρωσε για τις προσπάθειες του ΑΣΔΑ για τη φύλαξη του Πάρκου, μέσω Προγραμματικής Σύμβασης με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και Δημόσιας Τάξης, την άμεση χρηματοδότησή του από το Πράσινο Ταμείο και την εκπόνηση επικαιροποιημένου Master Plan και μελέτης Βιωσιμότητας με το Υπουργείο Π.Ε.Κ.Α.
Από την πλευρά της η περιφερειάρχης Αττικής  υπογράμμισε ότι η περιφέρεια διεκδικεί νέο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του πάρκου και έως ότου αυτό επιτευχθεί, θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια για τη σωτηρία του, τονίζοντας ότι αν αφεθεί να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση, τότε «θα είμαστε όλοι συνένοχοι και συνυπεύθυνοι». Η ίδια τόνισε την ανάγκη να «διεκδικήσουμε συντεταγμένα προσλήψεις προσωπικού» για τη συντήρηση και τη φύλαξή του ενώ αναφέρθηκε στην ανάγκη προώθησης συγκεκριμένης οικονομικοτεχνικής μελέτης για τη βιωσιμότητα του πάρκου.

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 26 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κων. Κουκάς από Γκντανσκ: Η ανασυγκρότηση της Ουκρανίας περνά μέσα από την τοπική δημοκρατία

Στη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας, που πραγματοποιείται στο Γκντανσκ της Πολωνίας, συμμετείχε ο…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων

Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…

Διεθνείς Σχέσεις 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026