Άρθρο Localit 19 Σεπτεμβρίου, 2022

Συμμετοχή Δήμου Αγ. Παρασκευής στην πλατφόρμα δήλωσης επί των ακαθάριστων εσόδων και παρεπιδημούντων

Ο Δήμος Αγίας Παρασκευής ενεργοποίησε την παραγωγική λειτουργία της «Πλατφόρμας Δήλωσης επί των ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων» για την υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης, τον αυτοματοποιημένο υπολογισμό και την είσπραξη των τελών επί των ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων.

Οι επαγγελματίες του Δήμου Αγίας Παρασκευής που υπόκεινται σε δημοτικό φόρο, θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να διεκπεραιώσουν ηλεκτρονικά τις υποθέσεις που αφορούν στις δηλώσεις ακαθαρίστων εσόδων και τη πληρωμή των αντίστοιχων τελών, καθώς ο Δήμος συμμετέχει  στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής δηλώσεων και πληρωμών των τελών επί των ακαθάριστων εσόδων και παρεπιδημούντων.

Η παραγωγική λειτουργία για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής ξεκινάει από την 1.09.2022.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο ψηφιοποίησης των υπηρεσιών προς πολίτες και επιχειρήσεις που προσφέρει ο Δήμος Αγίας Παρασκευής με στόχο τη βέλτιστη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον Δήμο. Παράλληλα, αποφεύγεται η αυτοπρόσωπη παρουσία των ενδιαφερόμενων επιχειρηματιών, καθώς μπορούν να εξοφλούν ηλεκτρονικά τα δημοτικά τέλη επί των ακαθαρίστων εσόδων 0,5% και 5%, ενώ και οι ξενοδόχοι έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώνουν με ανάλογη διαδικασία το τέλος διαμονής παρεπιδημούντων.

Η «Πλατφόρμα Δήλωσης επί των ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων» απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις της χώρας που υπόκεινται στο τέλος επί των ακαθαρίστων εσόδων ή το τέλος παρεπιδημούντων, το οποίο είναι υπόχρεες να καταβάλουν σύμφωνα με την υποβληθείσα περιοδική τους δήλωση στην ΑΑΔΕ.

Οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά τη δήλωσή τους και να πληρώνουν ηλεκτρονικά το αναλογούν τέλος.

Η ταυτοποίηση χρηστών για τις επιχειρήσεις πραγματοποιείται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης και συγκεκριμένα στο https://dae.govapp.gr/ στην ενότητα για τις επιχειρήσεις, όπου θα συνδέονται με κωδικούς τους taxisnet.

Για τις διαδικασίες που απαιτούνται υπάρχει εγχειρίδιο με πληροφορίες αναρτημένο στην ιστοσελίδα Πλατφόρμα Δήλωσης επί των Ακαθαρίστων Εσόδων και Παρεπιδημούντων (govapp.gr)

H εφαρμογή αναπτύχθηκε από την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το Υπουργείο Εσωτερικών και την ΑΑΔΕ.
Για περισσότερες πληροφορίες για την ηλεκτρονική πλατφόρμα, μπορείτε να επικοινωνείτε με την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών – Τμήμα Εσόδων, στα τηλ.: 2132004543, 2132004595 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση esoda@agiaparaskevi.gr

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 07 Φεβρουαρίου, 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συλλογή ανθρωπιστικής βοήθειας για τους σεισμόπληκτους σε Τουρκία και Συρία, από τον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης

Ο Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης, θέλοντας να συνδράμει τους σεισμόπληκτους στην περιοχή της Τουρκίας και της Συρίας…

Ενδιαφέρουν 07 Φεβρουαρίου, 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θεσσαλονίκης: Παράταση μέτρων αντιμετώπισης της κακοκαιρίας

Με διευρυμένο ωράριο θα συνεχίσουν να λειτουργούν οι δομές του δήμου Θεσσαλονίκης που παρέχουν φιλοξενία…

Ενδιαφέρουν 07 Φεβρουαρίου, 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας για τους σεισμόπληκτους της Τουρκίας και της Συρίας από τον Δήμο Αμφιλοχίας

Ο Δήμος Αμφιλοχίας και το Κέντρο Κοινωνικής Ανάπτυξης Δήμου Αμφιλοχίας, (ΚΕ.Κ.Α.Δ.Α.), συμμετέχουν στην αποστολή ανθρωπιστικής…