Το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική προβολή και προώθηση του προορισμού «Ιωάννινα», που έχει πλέον ταυτότητα και στόχο τις διεθνείς αγορές, παρουσιάστηκε σε μία μεγάλη εκδήλωση σε ξενοδοχείο της πόλης.
Το τουριστικό προϊόν με την ταυτότητα «Ioannina old new you»,φιλοδοξεί να μπει δυναμικά στις αγορές, γιατί τα Ιωάννινα έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα, ώστε να αποτελέσουν προορισμό 12 μήνες το χρόνο.
Το παλιό και το νέο, ο πολιτισμός ,η ιστορία, η λαϊκή παράδοση, το φυσικό περιβάλλον, το βουνό και η θάλασσα, η γαστρονομία, συνδυάζονται αρμονικά και αναδεικνύουν την περιοχή, σε σπουδαίο προορισμό στο χάρτη των αγορών.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Ιωαννιτών, την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων.
Το σχέδιο εκπονήθηκε κατόπιν μελέτης, από τους εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι επιλέχτηκαν σε συνεργασία, με την ειδική επιτροπή που συγκροτήθηκε από εκπροσώπους των εμπλεκόμενων φορέων, 5αστερων ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
Προσκεκλημένος στην εκδήλωση, ήταν ο δήμαρχος της αδελφοποιημένης πόλης με τα Ιωάννινα Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, ο οποίος με παρέμβαση του στήριξε την προσπάθεια και τόνισε πως μετά το πρώτο βήμα του στρατηγικού σχεδιασμού, το βάρος του εγχειρήματος πέφτει στους επιχειρηματίες της περιοχής και τον Δήμο.
Οι εμπλεκόμενοι φορείς, αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την περιοχή ως πόλο έλξης, με στόχο να αυξήσουν τα μερίδιά της στην εγχώρια και κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της, μέσα από επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.
Το στρατηγικό σχέδιο έχει ορίζοντα τετραετίας, ενώ κατά την εκδήλωση παρουσιάστηκαν όλα τα στάδια μιας προσέγγισης που συνθέτουν το «χτίσιμο ενός προορισμού», ο οποίος αναμένεται να προσφέρει στον τόπο πολλαπλά οφέλη, τόσο άμεσα στον τουριστικό κλάδο, όσο και έμμεσα, στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη του τόπου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ