Στην ψηφιακή εποχή και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση εισέρχεται ο Δήμος Φυλής, καθώς θα εφαρμόζει πλέον καθολικά το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης και διακίνησης εγγράφων και ψηφιακής υπογραφής στις υπηρεσίες του. Το σύστημα αυτό και ο τρόπος λειτουργίας, παρουσιάστηκε επίσημα σε διευθυντές και προϊστάμενους διευθύνσεων του Δήμου και αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την παραγωγική διαδικασία των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του κοινού.
Με την ηλεκτρονική διαχείριση, τη διακίνηση, την πρωτοκόλληση και την αρχειοθέτηση εγγράφων, αναμένεται να επιτευχθεί μείωση κόστους για τον Δήμο, αύξηση αποτελεσματικότητας και απόδοσης των υπαλλήλων, εξοικονόμηση χρόνου προς όφελος των δημοτών, βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των διευθύνσεων και καλύτερη οργάνωση και εποπτεία.
Όλες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά και θα μειωθεί δραστικά ο όγκος χαρτιού με προοπτική σε βάθος χρόνου να εξαλειφθεί τελείως. Παράλληλα, το νέο σύστημα είναι απόλυτα συμβατό με το θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο για τα ηλεκτρονικά έγγραφα και τις ψηφιακές υπογραφές, έτσι ο δημότης θα μπορεί να υπογράφει ψηφιακά τις αιτήσεις και όλα τα έγγραφα.
Η νέα ψηφιακή υπηρεσία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά ως προς τις άλλες ψηφιακές υπηρεσίες που εφαρμόζει ο Δήμος, ενώ είναι εναρμονισμένη με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ασφαλής.
«Είναι στρατηγική του Δήμου μας και εντολή του δημάρχου να προχωρήσουμε δυναμικά και στον τομέα της ψηφιακής σύγκλισης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ν’ απαγκιστρωθούμε από τα γρανάζια της γραφειοκρατίας και τον τεράστιο όγκο χαρτιού», δήλωσε μεταξύ άλλων ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Αβράμης και πρόσθεσε: «Είναι απαραίτητο εργαλείο για τον Δήμο μας, που θέλουμε να αποτελεί πρότυπο στον τομέα της ψηφιακής σύγκλισης».