22 Σεπτεμβρίου, 2017

Στα Κύθηρα η παρουσίαση της μελέτης «Τοπική Αυτοδιοίκηση και Νησιωτικότητα» που εκπόνησε το ΙΤΑ για λογαριασμό της ΚΕΔΕ

Πρόεδρος ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης: Αναγκαία η μετατροπή της νησιωτικότητας από μειονέκτημα σε πλεονέκτημα –Υποχρέωση της πολιτείας η δημιουργία ειδικού προγράμματος για τους νησιωτικούς Δήμους

 

Τη Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017 στα Κύθηρα θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση της μελέτης «Τοπική Αυτοδιοίκηση και Νησιωτικότητα» .

Η μελέτη που εκπόνησε το ΙΤΑ για λογαριασμό της ΚΕΔΕ, θα περιέχει συγκεκριμένες προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν τις νησιωτικές περιοχές της χώρας.  

Να σημειωθεί ότι την ίδια ημέρα θα υπάρξει συζήτηση και για τα θέματα της μεταναστευτικής πολιτικής.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Βουλή ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Λάζαρος Κυρίζογλου για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής των…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 16 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ορεινών Δήμων της ΚΕΔΕ

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής Ορεινών Δήμων της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας…