Τέσσερα “έξυπνα” παγκάκια με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητών αλλά και δωρεάν wi-fi τοποθετήθηκαν σε κοινόχρηστους χώρους της Καλαμάτας. Πρόκειται για τέσσερις έξυπνους σταθμούς ανάπαυσης (Smart Benches), ως τμήμα του έργου “Λύσεις καινοτομίας για την ανάδειξη του κυρίως αστικού κορμού της Καλαμάτας” στο πλαίσιο του προγράμματος των αστικών αναπλάσεων που υλοποιούνται στην πόλη.
Σημειώνεται ότι τις αστικές αναπλάσεις κεντρικών οδών της πόλης της Καλαμάτας συμπληρώνουν, μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος, και smart υποδομές. Ήδη τοποθετήθηκαν τα 4 “έξυπνα” παγκάκια, ενώ σε στάδιο εγκατάστασης είναι: 5 οθόνες ψηφιακής σήμανσης (Digital Signage), 10 έξυπνες διαβάσεις, καθώς και σύστημα παροχής ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο σε 10 σημεία της πόλης. Επιπλέον στο ίδιο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και το σύστημα έξυπνης αποτροπής στάθμευσης με 160 αισθητήρες, καθώς και δύο έξυπνα ηλιακά δέντρα (smart tree).
Το εν λόγω έργο έχει προϋπολογισμού 923.130,00 €, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Άρθρο Localit 07 Ιανουαρίου, 2025
Ψηφιακές εφαρμογές και εξοπλισμός σε κοινόχρηστους χώρους της Καλαμάτας
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Ευρωπαϊκά
26 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κων. Κουκάς από Γκντανσκ: Η ανασυγκρότηση της Ουκρανίας περνά μέσα από την τοπική δημοκρατία
Στη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας, που πραγματοποιείται στο Γκντανσκ της Πολωνίας, συμμετείχε ο…
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων
Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…
Διεθνείς Σχέσεις
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026