Άρθρο Localit 16 Φεβρουαρίου, 2012

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση για μέτρα αποκατάστασης του υδάτινου συστήματος του Ασωπού

Υπεγράφη σήμερα από τον  Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχο Περγαντά παρουσία της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης η προγραμματική σύμβαση με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για το πρόγραμμα «Χρώμιο στο υπόγειο υδάτινο σύστημα της λεκάνης του Ασωπού : Τεχνολογίες και μέτρα αποκατάστασης». Το αντικείμενο του προγράμματος είναι η διερεύνηση της παρουσίας του ολικού και εξασθενούς χρωμίου στους υπόγειους υδροφορείς της υδάτινης λεκάνης του Ασωπού ποταμού και διαμόρφωση προγράμματος μέτρων και αξιολόγηση τεχνολογιών απορρύπανσης για την αντιμετώπιση της ρύπανσης του υπόγειου νερού.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν η  Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας , η Ειδική Γραμματεία Υδάτων του ΥΠΕΚΑ , το Πολυτεχνείο Κρήτης, τρείς ιδιωτικούς φορείς και ο συντονιστής το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε περίπου 2,7 εκατομμύρια ευρώ και χρησμοδοτείται κατά 50% από την ΕΕ και το υπόλοιπο ιδία συμμετοχή των συνεργαζόμενων φορέων. Ο επιβλέπων του προγράμματος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ Δανιήλ Μαμάης παρουσίασε στην Επιτροπή Περιβάλλοντος τους βασικούς άξονες του προγράμματος και επεσήμανε την ιδιαίτερα σημαντική σημασία της συμμετοχής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στην επιτυχή υλοποίηση του έργου.

O Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχος Περγαντάς στην τοποθέτησή του τόνισε: Tο θέμα του Ασωπού είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας και γι΄αυτό το λόγο συμμετέχουμε σε μια ακόμη δράση, συνεργαζόμενοι με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Με συντονισμένες ενέργειες αναδείξαμε το θέμα του Ασωπού από το 2005 και λύσαμε το πρόβλημα υδροδότησης της περιοχής με καθαρό νερό .

Ο Κλέαρχος Περγαντάς για μια ακόμη φορά αναφέρθηκε στα αγροτικά προϊόντα της περιοχής και επεσήμανε ότι οι έλεγχοι και τα πορίσματα του ΕΦΕΤ (το μόνο πιστοποιημένο δημόσιο φορέα) βεβαιώνουν ότι αυτά είναι απολύτως ασφαλή για τη δημόσια υγεία. Ανέδειξε επίσης και το θέμα της κατασκευής και λειτουργίας κεντρικής μονάδας βιομηχανικών αποβλήτων που σε συνδυασμό  με χωρικές παρεμβάσεις θα δώσουν οριστική λύση στο πρόβλημα .

 

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 24 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσκεψη της ΚΕΔΕ στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού

Λ. Κυρίζογλου: «Μιλάμε για αλησμόνητες και ποτέ χαμένες πατρίδες» Επίσκεψη στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού, στη…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 24 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΚΕΔΕ με εκπροσώπους του Σωματείου Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης

Η διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας και η θεσμική ενίσχυση των Κέντρων Πρόληψης αποτελούν ζήτημα ύψιστης…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 23 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λάζαρος Κυρίζογλου, Πρόεδρος Κ.Ε.Δ.Ε. : Οι Δήμοι βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή» για την αποτελεσματική πυροπροστασία σε όλη τη χώρα.

Επιθυμούμε ειλικρινή συνεργασία με την Πολιτεία κι όχι άσκοπες αντιπαραθέσεις.   Με αφορμή την αναφορά…