Άρθρο Localit 26 Οκτωβρίου, 2018

ΠΕ Ανατ. Αττικής: Το ΠΣ ενέκρινε ένα ακόμα έργο για τον Δήμο Ωρωπού

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου η 34η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, στην οποία ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Πέτρου Φιλίππου εισηγήθηκε την έγκριση σύναψης και όρων προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Ωρωπού για την κατασκευή του έργου με τίτλο: «Έργα οδοποιίας για την ολοκλήρωση του έργου: Δίκτυο αγωγών ομβρίων στην περιοχή Αγ. Κωνσταντίνου Δήμου Ωρωπού», συνολικού προϋπολογισμού 2.497.360,00 €.

Συγκεκριμένα το έργο αφορά σε εργασίες κατασκευής οδών που βρίσκονται  στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου και στην περιοχή του Βαρυκού του Δήμου Ωρωπού και οι οποίες είναι εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου, σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη. Το συνολικό μήκος των οδών που προβλέπεται να κατασκευασθούν είναι 9.972,62 μέτρα.

Το έργο θα δημοπρατηθεί και θα εκτελεσθεί από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου.

 

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 26 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κων. Κουκάς από Γκντανσκ: Η ανασυγκρότηση της Ουκρανίας περνά μέσα από την τοπική δημοκρατία

Στη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας, που πραγματοποιείται στο Γκντανσκ της Πολωνίας, συμμετείχε ο…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων

Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…

Διεθνείς Σχέσεις 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026