Στην Πάτρα, όλο και περισσότεροι δημότες αξιοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρει ο Δήμος, προκειμένου να κάνουν τις πληρωμές τους και να υποβάλλουν αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, του Δήμου Πατρέων, μόνο το τρέχον έτος (από 2/1/2023 έως 15 Σεπτεμβρίου 2023) οι δημότες έκαναν ηλεκτρονικά 5.574 συναλλαγές με το Δήμο που αφορούσαν: Οι 2.350 σε πρόστιμα παραβίασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κλήσεις) και οι υπόλοιπες σε δόσεις ρυθμίσεων βεβαιωμένων οφειλών ΤΑΠ, ΔΦ, ΔΤ κλπ.
Έγιναν επίσης 2.245 πληρωμές για θέσεις παρόδιας στάθμευσης, 665 συναλλαγές (από το Μάιο του 2023 έως σήμερα) για την πληρωμή του τέλους παρεπιδημούντων.
Παράλληλα, μέσω του https://ehelp.e-patras.gr/ ή μέσω e-patras.gr οι δημότες, κάνοντας τη χρήση των κωδικών taxisnet, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά σε 2.681 αιτήματα, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν στις υπηρεσίες του Δήμου, κι έλαβαν πιστοποιητικά του Δημοτολογίου (Γέννησης, Οικογενειακής Κατάστασης, Εντοπιότητας (Μόνο για Εκπαιδευτικούς), Οικογενειακής Κατάστασης για στρατολογική χρήση, Γέννησης για συμμετοχή σε εκλογές, Μητρώου Αρρένων, Εγγυτέρων Συγγενών), του Ληξιαρχείου (Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης, Γάμου, Συμφώνου Συμβίωσης, Θανάτου) και Βεβαιώσεις του Τμήματος Εσόδων (ΤΑΠ – ΔΤ. Πρώτη ηλεκτροδότηση ακινήτου, Ηλεκτροδότηση κοινοχρήστων χώρων, Αίτηση για διαγραφή οφειλής, Αίτηση για επιστροφή αχρεωστήτως εισπραχθέντων ποσών, Αλλαγή χρήσης ακινήτου, Αλλαγή Ονόματος Καταναλωτή Ρεύματος, Βεβαίωση μη-οφειλής ΤΑΠ για ηλεκτροδοτούμενα Ακίνητα, Βεβαίωση μη-οφειλής ΤΑΠ για Μη-ηλεκτροδοτούμενα Ακίνητα, Δήλωση διακοπής ηλεκτροδότησης, Διόρθωση τετραγωνικών μέτρων, Επανασύνδεση παροχής ακινήτου, Ηλεκτροδότηση εργοταξίου, Χορήγηση βεβαίωσης τ.μ.(τετραγωνικών μέτρων) για διαχωρισμό, Χορήγηση βεβαίωσης τ.μ. για συνένωση).
Τέλος μέσω του sense.city οι δημότες έκαναν αναφορές προβλημάτων και αιτήματα για θέματα Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού, Ύδρευσης, Πεζοδρομίου, Δρόμου, Πλατείας, Πολιτικής Προστασίας, Πρασίνου, Περιβάλλοντος, ενώ μέσω της εφαρμογής για την ελεγχόμενη στάθμευση (διατίθεται και για κινητά τηλέφωνα) λαμβάνουν πληροφορίες για τις ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης και για σημεία προμήθειας καρτών στάθμευσης.
Ο Δήμος Πατρέων, καλεί τους δημότες να αξιοποιούν τις ηλεκτρονικές εφαρμογές του Δήμου για την εξυπηρέτησή τους μέσω του κινητού τους ή μέσω του προσωπικού τους υπολογιστή.
Για τη διευκόλυνσή τους οι βασικές ηλεκτρονικές εφαρμογές βρίσκονται στην πρώτη σελίδα του ιστότοπου του Δήμου Πατρέων www.e-patras.gr
Όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και να παραλάβουν μια βεβαίωση ή ένα πιστοποιητικό μέσω e-mail, πρέπει να κάνουν εγγραφή με κωδικούς TaxisNet επισυνάπτοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Το αίτημα παραλαμβάνεται από την αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου και πρωτοκολλείται. Όταν το αίτημα του αιτούντος διεκπεραιωθεί αποστέλλεται σε αυτόν απάντηση, μέσω e-mail, με τo αντίστοιχο πιστοποιητικό ή βεβαίωση. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία των αιτημάτων του και να βλέπει τα πιστοποιητικά/βεβαιώσεις, που έχει παραλάβει μέσα από την ενότητα «Αιτήματα μου».