Άρθρο Localit 02 Ιουνίου, 2020

«Παίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ’αδύνατο» στον Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου στις 3 Ιουνίου, η Διεύθυνση Αθλητισμού Δήμου Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη παροτρύνει τους δημότες να πάρουν «την κατάσταση στα πόδια τους» και να χαρούν με το δικό τους τρόπο μια βόλτα με ποδήλατο. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι με τη χρήση ποδηλάτου μειώνονται οι πιθανότητες για καρδιακές παθήσεις και αντιμετωπίζει κάποιους τύπους διαβήτη και καρκίνου. Ακόμη ενεργοποιείται ο μεταβολισμός και ενισχύεται το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ο Δήμαρχος Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης υπογραμμίζει:

«Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών έχει ανακηρύξει την 3η Ιουνίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί , κρατώντας τις απαραίτητες αποστάσεις, μπορούμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της βιώσιμης κινητικότητας. Κρίνεται αναγκαίο να αναπτύξουμε τις κατάλληλες και ασφαλείς υποδομές προκειμένου το ποδήλατο να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ας ακολουθήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής επαναφέροντας παράλληλα την ποιότητα ζωής στις πόλεις».

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της ΚΕΔΕ με αντιπροσωπεία Δημάρχων της Αλβανίας και της Ένωσης Δήμων Αλβανίας

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) μεταξύ της διοίκησης της…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 24 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσκεψη της ΚΕΔΕ στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού

Λ. Κυρίζογλου: «Μιλάμε για αλησμόνητες και ποτέ χαμένες πατρίδες» Επίσκεψη στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού, στη…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 24 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΚΕΔΕ με εκπροσώπους του Σωματείου Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης

Η διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας και η θεσμική ενίσχυση των Κέντρων Πρόληψης αποτελούν ζήτημα ύψιστης…