01 Αυγούστου, 2022

Ώρα να ενεργήσουμε: Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας συμμετέχει στον Εθνικό στόχο για την εξοικονόμηση ενέργειας

Στον «πόλεμο» για την εξοικονόμηση ενέργειας, πρέπει να βοηθήσουμε όλοι!

Και πρέπει να το κάνουμε ΑΜΕΣΑ.

Βάσει της ΚΥΑ, ΦΕΚ 3424/τ.Β/02.07.2022

Λύσεις για άμεσες παρεμβάσεις χωρίς ιδιαίτερο κόστος:

1. Ορίζουμε άμεσα (όσοι δεν το έχουμε κάνει) τον υπεύθυνο ενεργειακών υποδομών/εγκαταστάσεων
2. Ρυθμίζουμε τον θερμοστάτη του κλιματισμού στους 27C

Δεν λειτουργούμε τον κλιματισμό μαζί με ανοιχτά παράθυρα.

Φροντίζουμε να κλείνουμε τα κλιματιστικά των γραφείων όταν φεύγουμε (και κάνουμε ελέγχους για αυτό).

1. Αλλάζουμε τους χρονοδιακόπτες των πινάκων του οδοφωτισμού (τουλάχιστον) με φωτοκύτταρα (εκτός αν φυσικά έχουμε ήδη βάλει πιο προηγμένα συστήματα τηλεμετρίας)
2. Μειώνουμε τη λειτουργία του διακοσμητικού φωτισμού (κτίρια, αξιοθέατα κλπ) έως τις 03.00 και περιορίζουμε τη χρήση σιντριβανιών και άλλων μεγάλων ομοειδών καταναλώσεων

Ώρα να… ενεργήσουμε άμεσα για την ενέργεια, μέχρι να προχωρήσουμε σε άλλες λύσεις

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Βουλή ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Λάζαρος Κυρίζογλου για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής των…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 16 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ορεινών Δήμων της ΚΕΔΕ

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση της Επιτροπής Ορεινών Δήμων της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας…