Άρθρο Localit 02 Αυγούστου, 2017

Oλοκληρώθηκε η διαδικασία για τη δημιουργία Κέντρων Κοινότητας σε 25 δήμους της Στερεάς Ελλάδας

Με την ένταξη του έργου Κέντρου Κοινότητας στο δήμο Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ.Άννας, δημόσιας δαπάνης 164.160 ευρώ, ολοκληρώθηκε η διαδικασία για τη δημιουργία Κέντρων Κοινότητας στους 25 δήμους και των πέντε Περιφερειακών Ενοτήτων Στερεάς Ελλάδας, συνολικού προϋπολογισμού 4,55 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η Περιφέρεια, τα Κέντρα έχουν σκοπό την ανάπτυξη ενός τοπικού σημείου αναφοράς για την υποδοχή, εξυπηρέτηση και διασύνδεση των πολιτών με όλα τα κοινωνικά προγράμματα και υπηρεσίες που υλοποιούνται στην εκάστοτε περιοχή παρέμβασης, ενώ παράλληλα δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας για τη στελέχωσή τους.

Σημειώνεται ακόμη, ότι δύο από τα Κέντρα Κοινότητας (Δήμου Λαμιέων και Δήμου Θηβαίων) συμπεριλαμβάνουν τη λειτουργία Παραρτήματος Κέντρου Ένταξης Μεταναστών (ΚΕΜ) για την εξυπηρέτηση μεταναστών και δικαιούχων διεθνούς προστασίας.

«Εδώ μιλάμε για την ανάπτυξη ενός μεγάλου δικτύου που δημιουργείται για να φέρνει άμεσα σε επαφή τον πολίτη με τις κοινωνικές υπηρεσίες και τα προγράμματά τους, που καταπολεμά τη γραφειοκρατία αλλά και που δημιουργεί νέες ουσιαστικές θέσεις εργασίας. Με τα Κέντρα Κοινότητας να λειτουργούν πλέον σε όλους τους Δήμους της Στερεάς, βρισκόμαστε δίπλα στους συνανθρώπους μας που χρειάζονται την προσοχή και τη βοήθεια όλων μας. Όχι στα λόγια που είναι φθηνά, αλλά με πράξεις» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, με αφορμή την ένταξη του τελευταίου Κέντρου Κοινότητας στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Με μια ματιά 22 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 4ο Διεθνές Φολκλορικό Φεστιβάλ στον Δήμο Βοΐου

Το 4ο Διεθνές Φολκλορικό Φεστιβάλ Βοΐου διοργανώνει ο Δήμος Βοΐου από την Τετάρτη 1 έως…

Με μια ματιά 18 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης του Αρχοντικού Αποστολίδη στη Νίσυρο

Ο Δήμος Νισύρου ανακοίνωσε ότι υπεγράφη η εργολαβική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Αποκατάσταση…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026