Άρθρο Localit 17 Απριλίου, 2021

Ο σχεδιασμός του Δήμου Θάσου για την τουριστική προβολή του νησιού

Στην ανάδειξη της ελληνικής φιλοξενίας, συμβάλει καθοριστικά ο Δήμος Θάσου. Όπως επισημαίνει  η  προώθηση και ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του νησιού αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης του και της προσέλκυσης περισσότερων ταξιδιωτών.

Παράλληλα, προσθέτει ότι «οι τάσεις στη διεθνή αγορά δείχνουν την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικούς χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας μακριά από το συνωστισμό των πολυσύχναστων κέντρων», για να σημειώσει ότι η τουριστική προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται ως επιτακτική ανάγκη για την ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσίαση του προορισμού. «Κατά τη συγκυρία αυτή, λοιπόν, οι αρμόδιες αρχές καλούνται να συντονίσουν τις προσπάθειες τους σε μια σειρά ενεργειών με αναπτυξιακό στόχο», λέει ακόμη εμφατικά.

Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος της Θάσου ενίσχυσε με 8.000 ευρώ τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου για την αναβάθμιση της παρουσίασης του νησιού και συνεργάζεται με την ομάδα ανάδειξης ορειβατικών μονοπατιών για την κάλυψη του κόστους της σήμανσης των περιπατητικών μονοπατιών σε όλη την ορεινή και δασική έκταση του νησιού.

Η βελτίωση των περιπατητικών μονοπατιών του νησιού, όπως τονίζει, αποτελεί έργο καθοριστικής σημασίας για την αξιοποίησή τους τόσο από τους κατοίκους όσο και από τους επισκέπτες για τις ανάγκες άθλησης και ευεξίας τους. Επιπρόσθετα, διερευνάται η δυνατότητα συνεργασίας με εταιρεία για την πιστοποίηση δύο ορειβατικών περιπατητικών μονοπατιών στο βόρειο και στο νότιο τμήμα του νησιού.

Παράλληλα, ο Δήμος Θάσου με δεδομένη την πρόθεσή του να διεξάγει στρατηγική διαδικτυακή καμπάνια με έμφαση στον τουρισμό, ανέθεσε σε εξειδικευμένη εταιρεία την ψηφιακή αναβάθμιση και την επίτευξη της ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας της Θάσου σε διεθνείς αγορές. Αποφασίσθηκε, λοιπόν, η προώθηση του νησιού μέσω των social media σε έξι χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Αγγλία και Πολωνία), η οποία έχει ήδη ξεκινήσει από τα μέσα Μαρτίου, καθώς και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού, με στόχο την βελτίωση της τοποθέτησης του προορισμού «Θάσος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη.

Κύριος σκοπός της συγκεκριμένης δράσης αποτελεί η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του νησιού και ταυτόχρονα η ενίσχυση της εικόνας του σε διεθνές επίπεδο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 20 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Ξάνθης & Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, υλοποιούν το έργο CARE_X

Στην υλοποίηση του έργου CARE_X (Climaax Action and Risk Evaluation of Xanthi), το οποίο εντάσσεται…

Ρεπορτάζ 20 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
4o Christmas Night Run την Κυριακή στο Χαλάνδρι

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, το Christmas Night Run, το…

Ρεπορτάζ 20 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίπλα στους οικονομικά αδύναμους και αυτά τα Χριστούγεννα ο Δήμος Θεσσαλονίκης

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, στέκεται αρωγός στους οικονομικά…