Άρθρο Localit 14 Σεπτεμβρίου, 2018

Οδικά έργα ύψους 34,5 εκ. ευρώ ενέκρινε το περιφερειακό συμβούλιο Κρήτης

Εγκρίθηκε από το περιφερειακό συμβούλιο το μεγαλύτερο έργο οδικής ασφάλειας στην Κρήτη και αφορά στο επαρχιακό οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη, ύψους 34, 5 εκατομμυρίων ευρώ.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο και ολοκληρωμένο έργο παρέμβασης και αποκατάστασης σε 452 σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου σε όλο το νησί. Το σύνολο του έργου θα εκτελεστεί, με μία ενιαία εργολαβία και ως μεγάλο έργο, λόγω της σημασίας που δίνει στην οδική ασφάλεια η περιφέρεια Κρήτης.

«Εκτιμούμε ότι μέσα στο Νοέμβριο θα έχουμε και ανάδοχο στο έργο. Έγινε μια σημαντική δουλειά από τις υπηρεσίες μας και συμπληρώθηκαν και τα κομμάτια που έλειπαν έτσι ώστε να είναι ένα ολοκληρωμένο έργο. Περιμένουμε λοιπόν να ξεκινήσει το νέο χρόνο για όλη την Κρήτη και να καλύψει τα 452 προβληματικά σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου» τόνισε ο περιφερειάρχης Στ. Αρναουτάκης.
Σύμφωνα με την επικαιροποίηση του προγράμματος περιλαμβάνονται έργα όπως η  αναμόρφωση του δρόμου από τη Μεσσαρά έως την Αγία Γαλήνη με 2,6 εκατ. ευρώ. Το τμήμα Πιλαλήματα – Σητεία που θα ενταχθεί το πρώτο τμήμα μέχρι το τέλος του έτους με μια μικρή τροποποίηση της μελέτης και με προϋπολογισμό 7,5 εκατ. ευρώ. Η ένταξη στο Ρέθυμνο για το τμήμα του δρόμου Αγίου Βασιλείου που αποτελεί πάγιο αίτημα και για το οποίο υπάρχουν πλέον μελέτες.
«Σημαντικά οδικά έργα για την Κρήτη βρίσκονται σε φάση δημοπρατήσεων.  Μπορούμε να αισιοδοξούμε ότι το 2019 τα έργα αυτά θα είναι σε εξέλιξη» υπογράμμισε ο περιφερειάρχης, εξηγώντας πως οι διαδικασίες των δημοπρατήσεων απαιτούν έξι έως οκτώ μήνες και μπορούν να ξεκινήσουν το νέο έτος.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων

Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…

Διεθνείς Σχέσεις 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της ΚΕΔΕ με αντιπροσωπεία Δημάρχων της Αλβανίας και της Ένωσης Δήμων Αλβανίας

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) μεταξύ της διοίκησης της…