Στην ανάπτυξη δύο καινοτόμων ψηφιακών λύσεων, προχώρησε ο Δήμος Μυκόνου, στο πλαίσιο της ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών, παρέχοντας νέες εύχρηστες ψηφιακές υπηρεσίες, που υλοποιούν την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων.
Ειδικότερα, οι νέες πλατφόρμες, συμβάλλουν στη διεκπεραίωση των αιτημάτων καθημερινότητας των πολιτών, καθώς και των αιτημάτων σε Δημοτικές Δομές Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης και φιλοξενούνται στη δικτυακή πύλη eservices.mykonos.gr του Δήμου Μυκόνου.
Μέσω της Web Πλατφόρμας Ψηφιακής Πολιτικής και Υπηρεσιών, παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε δημότη, κατόπιν εγγραφής του στην πλατφόρμα με τους κωδικούς TaxisNet, να καταγράψει, ηλεκτρονικά, προβλήματα που αντιμετωπίζει αναφορικά με θέματα καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού, πεζοδρομίων, πρασίνων-κλαδέματος και πολεοδομικών θεμάτων και να ενημερώσει απευθείας την αρμόδια υπηρεσία.
Επίσης, προσφέρονται υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας, πιστοποιητικών δημοτολογίου, και αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων.
Όπως επισημαίνει ο Δήμος, οι συγκεκριμένες πλατφόρμες προστίθενται στις άλλες που ήδη υπάρχουν και αφορούν Υπηρεσίες Ενιαίας Πρόσβασης Χρηστών, Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών Βεβαιωμένων Οφειλών και Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών μη Βεβαιωμένων Οφειλών.
«Ο Δήμος Μυκόνου αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία και προσθέτει δύο νέες ψηφιακές πλατφόρμες στις ήδη υπάρχουσες για να μπορεί ο πολίτης να μπορεί να εξυπηρετηθεί πιο άμεσα, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Υλοποιούμε με συνέπεια και αποφασιστικότητα το σχέδιό μας για τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών, διαμορφώνοντας μία νέα εποχή της σχέσης Δήμου – Πολίτη. Στόχος μας είναι η Μύκονος πέρα από κορυφαίος διεθνής τουριστικός προορισμός να είναι και πρωτοπόρος στην αξιοποίηση και την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών», δήλωσε σχετικά ο δήμαρχος του νησιού Κ. Κουκάς