Άρθρο Localit 19 Αυγούστου, 2014

Μόνο με έγκριση του ΕΟΤ οι διαφημιστικές καμπάνιες περιφερειών και δήμων

kalokairielladaΚόκκινη κάρτα σε κάθε πρωτοβουλία που σχετίζεται με την τουριστική προβολή της χώρας και συγκεκριμένων περιοχών της και δεν έχει λάβει την δική του έγκριση, βάζει το υπουργείο Τουρισμού.

Με έγγραφο που έχει αποσταλεί σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ξεκαθαρίζεται ότι δεν μπορούν να υπάρξουν ανεξάρτητες πρωτοβουλίες προβολής και διαφήμισης από την τοπική αυτοδιοίκηση και γενικά φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά οι καμπάνιες θα «πρέπει να τελούν σε πλήρη εναρμόνιση προς το γενικό σχεδιασμό και την εξυπηρέτηση των στόχων του προγράμματος τουριστικής προβολής της χώρας ή των περιοχών αυτής που καταρτίζει το Υπουργείο Τουρισμού». Από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου που προβλέπει την σχετική διαδικασία, δηλαδή από τις 30 Ιουλίου 2014 τα αιτήματα παροχής σύμφωνης γνώμης θα πρέπει να απευθύνονται στον Ελληνικό Τουρισμό.

 Αναλυτικά το σχετικό έγγραφο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία ΕΜΠ-Δήμου Ζωγράφου για τη ποιοτική βελτίωση του περιβάλλοντος στην Πολυτεχνειούπολη

Προγραμματική σύμβαση αορίστου χρόνου στο πλαίσιο της αναβάθμισης και ανάδειξης του αστικού φυσικού περιβάλλοντος, της…

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας συμμετέχει ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής

Στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας…

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα μακροχρόνιας φροντίδας «Φροντιστής της Γειτονιάς» προανήγγειλε η Σοφία Ζαχαράκη

Ένα νέο πρόγραμμα, αυτό του «Φροντιστή της Γειτονιάς», το οποίο θα υλοποιηθεί τον επόμενο χρόνο,…