Άρθρο Localit 19 Αυγούστου, 2014

Μόνο με έγκριση του ΕΟΤ οι διαφημιστικές καμπάνιες περιφερειών και δήμων

kalokairielladaΚόκκινη κάρτα σε κάθε πρωτοβουλία που σχετίζεται με την τουριστική προβολή της χώρας και συγκεκριμένων περιοχών της και δεν έχει λάβει την δική του έγκριση, βάζει το υπουργείο Τουρισμού.

Με έγγραφο που έχει αποσταλεί σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ξεκαθαρίζεται ότι δεν μπορούν να υπάρξουν ανεξάρτητες πρωτοβουλίες προβολής και διαφήμισης από την τοπική αυτοδιοίκηση και γενικά φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά οι καμπάνιες θα «πρέπει να τελούν σε πλήρη εναρμόνιση προς το γενικό σχεδιασμό και την εξυπηρέτηση των στόχων του προγράμματος τουριστικής προβολής της χώρας ή των περιοχών αυτής που καταρτίζει το Υπουργείο Τουρισμού». Από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου που προβλέπει την σχετική διαδικασία, δηλαδή από τις 30 Ιουλίου 2014 τα αιτήματα παροχής σύμφωνης γνώμης θα πρέπει να απευθύνονται στον Ελληνικό Τουρισμό.

 Αναλυτικά το σχετικό έγγραφο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Μystreet»: Νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για καταγγελία αυθαίρετης κατάληψης κοινόχρηστων χώρων με τραπεζοκαθίσματα

Οι δήμοι θα καταχωρίσουν στο ηλεκτρονικό σύστημα «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων», το οποίο…

Ρεπορτάζ 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύσκεψη για τις ανάγκες και τα προβλήματα των δομών κοινωνικής μέριμνας στην Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων

Οι ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δομές κοινωνικής μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας…

Ρεπορτάζ 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σαντορίνη: Έρευνα του ΕΚΠΑ για τον εντοπισμό περιοχών αυξημένου κατολισθητικού κινδύνου

Συστηματική έρευνα στο ανάγλυφο της Σαντορίνης διεξάγει η Διεπιστημονική Επιτροπή Διαχείρισης Κινδύνων και Κρίσεων του…