Άρθρο Localit 19 Αυγούστου, 2014

Μόνο με έγκριση του ΕΟΤ οι διαφημιστικές καμπάνιες περιφερειών και δήμων

kalokairielladaΚόκκινη κάρτα σε κάθε πρωτοβουλία που σχετίζεται με την τουριστική προβολή της χώρας και συγκεκριμένων περιοχών της και δεν έχει λάβει την δική του έγκριση, βάζει το υπουργείο Τουρισμού.

Με έγγραφο που έχει αποσταλεί σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ξεκαθαρίζεται ότι δεν μπορούν να υπάρξουν ανεξάρτητες πρωτοβουλίες προβολής και διαφήμισης από την τοπική αυτοδιοίκηση και γενικά φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά οι καμπάνιες θα «πρέπει να τελούν σε πλήρη εναρμόνιση προς το γενικό σχεδιασμό και την εξυπηρέτηση των στόχων του προγράμματος τουριστικής προβολής της χώρας ή των περιοχών αυτής που καταρτίζει το Υπουργείο Τουρισμού». Από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου που προβλέπει την σχετική διαδικασία, δηλαδή από τις 30 Ιουλίου 2014 τα αιτήματα παροχής σύμφωνης γνώμης θα πρέπει να απευθύνονται στον Ελληνικό Τουρισμό.

 Αναλυτικά το σχετικό έγγραφο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 18 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θεσσαλονίκη: Κλιμάκιο της Δημοτικής Αστυνομίας θα εντοπίζει όσους πετούν ογκώδη αντικείμενα στο δρόμο

Τη συγκρότηση κλιμακίου της Δημοτικής Αστυνομίας που σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου…

Ρεπορτάζ 18 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου παραχωρεί στον Δήμο Ναυπλιέων το ποσοστό ιδιοκτησίας του από την οικία Καρούζου

Ανοίγει ο δρόμος για την αποκατάσταση του κτιρίου της Οικίας Καρούζου στο Ναύπλιο, μετά την…

Ρεπορτάζ 18 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δίκτυο ηλεκτρικών ποδηλάτων στον Δήμο Ελληνικού Αργυρούπολης

Δίκτυο ηλεκτρικών ποδηλάτων στο Δήμο Ελληνικού Αργυρούπολης με 7 σταθμούς και 45 ηλεκτρικά ποδήλατα, εκ…