Άρθρο Localit 13 Ιουνίου, 2014

Μικρή παράταση στη διαθεσιμότητα των υπαλλήλων των ΑΕΙ

ΜητσοτάκηςΟλιγοήμερη παράταση, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα ξεπερνά τις πέντε ημέρες, δόθηκε τελικώς στο «θρίλερ» της διαθεσιμότητας των 1.136 διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ, των οποίων η οκτάμηνη διαθεσιμότητα έληγε την Κυριακή. Η ρύθμιση θα έρθει με τροπολογία που αναμένεται να κατατεθεί άμεσα στη Βουλή, η οποία και θα δίνει νέα προθεσμία προκειμένου να εξεταστούν οι προτάσεις που έχουν καταθέσει για το θέμα τα πανεπιστήμια

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Διοικητικής “η ρύθμιση αυτή κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να ενημερωθεί και να αξιολογήσει τα δεδομένα ο νέος Υπουργός Παιδείας, καθώς και να δοθεί επαρκής χρόνος στους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αιτήσεις μετά τη δημοσίευση της σχετικής ανακοίνωσης”.

Μετά από μπαράζ διαβουλεύσεων μεταξύ των συναρμόδιων υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας, με «διαιτητή» το Μέγαρο Μαξίμου, προκρίθηκε η συγκεκριμένη λύση σε μία προσπάθεια να αποτραπεί η κυβερνητική κρίση που δημιούργησαν οι αντικρουόμενες απόψεις των δύο υπουργών.

Νωρίτερα, είχε δημιουργηθεί εμπλοκή με τον Ανδρέα Λοβέρδο να ζητά την επανατοποθέτηση 883 εργαζομένων, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποστήριζε ότι ο αριθμός αυτός δεν μπορεί να ξεπεράσει τους 600

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρίκαλα: Σχολικά βοηθήματα για Γυμνάσιο – Λύκειο συγκεντρώνει ο Δήμος

Σχολικά βοηθήματα για μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου συγκεντρώνει ο Δήμος Τρικκαίων. Στο πλαίσιο…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κόνιτσα: Έκκληση για περιορισμό κατανάλωσης νερού από την Υπηρεσία Ύδρευσης

Να χρησιμοποιούν το νερό κατά προτεραιότητα για οικιακή χρήση και όχι για άλλες ανάγκες, (πότισμα,…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δ. Ωραιοκάστρου: Συνεχίζεται το πρόγραμμα του «RemoteCare» για δωρεάν εξετάσεις από1 έως 31/7

Συνεχίζεται από τον Δήμο Ωραιοκάστρου το πρόγραμμα επισκέψεων του «RemoteCare», του οχήματος μεταφοράς ιατρικού προσωπικού…