Άρθρο Localit 16 Μαρτίου, 2020

Μέτρα για την εξυπηρέτηση συναλλασσομένων στο Ελληνικό Κτηματολόγιο

Το Ελληνικό Κτηματολόγιο καλεί τους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου, αποφεύγοντας την επί τόπου παρουσία τους.

Για την εξυπηρέτησή τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνα επικοινωνίας των γραφείων Κτηματογράφησης και την ηλεκτρονική διεύθυνση – e-mail (www.Ktimatologio.gr / Αναζήτηση ανά περιοχή).

Σε ότι αφορά την υποβολή των δηλώσεων τους, μπορούν να τις υποβάλουν μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Κτηματολογίου (https://www.ktimanet.gr/CitizenWebApp/Info_Page.aspx).

Σε περίπτωση που υπάρχει επείγον ζήτημα μετάβασης των πολιτών στα γραφεία Κτηματογράφησης, σε συνέχεια και των Οδηγιών προστασίας και υγιεινής του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), εφαρμόζονται προληπτικά μέτρα για τον έλεγχο της ροής των ατόμων που εισέρχονται σε αυτά και της τήρησης των προβλεπόμενων αποστάσεων ασφαλείας.

Όπως υπογραμμίζει το Κτηματολόγιο, για το χρονικό διάστημα που ισχύουν τα περιοριστικά μέτρα για τον κορονοϊο, δεν θα υπάρχει καμία επίπτωση στην εξέλιξη των υποθέσεών των πολιτών στα Γραφεία Κτηματογράφησης.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας, για το χρονικό διάστημα από 16 Μαρτίου 2020 έως και 27 Μαρτίου 2020 η λειτουργία των υπηρεσιών των κτηματολογικών γραφείων και των υποκαταστημάτων του Ελληνικού Κτηματολογίου, περιορίζεται στις αναγκαίες ενέργειες για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών που, κατά την κείμενη νομοθεσία, υπόκεινται σε νόμιμη προθεσμία, καθώς και εκείνων που, κατά περίπτωση και κατά την κρίση του προϊσταμένου, έχουν κατεπείγοντα χαρακτήρα και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης.

Σύμφωνα με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, όταν απαιτείται επιτόπια παρουσία εφαρμόζεται το κριτήριο ενός ατόμου ανά 10 τμ επιφάνειας του χώρου παραλαβής αιτήσεων εντός του καταστήματος, καθώς και η τήρηση της αναγκαίας απόστασης δύο μέτρων μεταξύ συναλλασσομένων και εργαζομένων.

Για τυχόν αναμονή εκτός του χώρου του καταστήματος, τηρείται ελάχιστη απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των παρισταμένων.

Σε σχέση με τη λειτουργία των κεντρικών γραφείων του Φορέα στη Μεσογείων

– Καθορίζεται σειρά προτεραιότητας για τους επισκέπτες που αναμένουν στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου.

– Δίνεται έμφαση στην τήρηση της ελάχιστης απόστασης των δύο μέτρων μεταξύ τους.

– Τοποθετούνται καθίσματα στον εξωτερικό χώρο αναμονής καθώς και κάδος απορριμμάτων

– Τοποθετείται ειδικό απολυμαντικό στην είσοδο προς χρήση όλων των εισερχομένων

– Το Πρωτόκολλο μεταφέρεται στην κεντρική είσοδο (Μεσογείων 288)

– Ο φύλακας θα ελέγχει έτσι ώστε να μην εισέρχεται στο κτίριο πάνω από ένα άτομο τη φορά, είτε ως επισκέπτης, είτε ως εργαζόμενος

– Η χρήση του ανελκυστήρα θα γίνεται μόνο από ένα άτομο ανά διαδρομή

– Οι φύλακες και οι εργαζόμενοι θα χρησιμοποιούν μάσκες και γάντια μίας χρήσης

– Δόθηκε εντολή στην εταιρία καθαρισμού για συχνότερο καθαρισμό όλων των επιφανειών εργασίας καθώς και απολύμανσης του χώρου της Εξυπηρέτησης Κοινού.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποβρύχιος καθαρισμός της Λίμνης Παμβώτιδα

Σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο καθαρισμού του πυθμένα της Λίμνης Παμβώτιδας, το οποίο υλοποιεί η…

Ρεπορτάζ 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση  Δήμου Νέας Προποντίδας στον Διαγωνισμό «Πράσινος Πρωτοπόρος Έξυπνου Τουρισμού 2025» της Ε.Ε

Φιναλίστ για το βραβείο «Πράσινος Πρωτοπόρος Έξυπνου Τουρισμού 2025»  επιλέχθηκε ο Δήμος Νέας Προποντίδας. Η…

Ρεπορτάζ 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος μεταφοράς φοιτητών από το Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης

Τη δυνατότητα μεταφοράς των φοιτητών της πόλης από και προς τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, εξετάζει…