Μέσω τηλεφωνικού κέντρου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους θα αναζητούν απαντήσεις στα ερωτήματά τους οι συνταξιούχοι και υπό συνταξιοδότηση υπάλληλοι του Δημοσίου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πιλοτικά από τη Δευτέρα, 14 Απριλίου και φιλοδοξεί να καλύψει στο μέτρο του εφικτού, λόγω της πολυπλοκότητας και ιδιαιτερότητας των ζητημάτων, το μεγαλύτερο εύρος των ερωτημάτων των συνταξιούχων και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλων του Δημοσίου. Εντάσσεται δε στο πλαίσιο της προσπάθειας του υπουργείου Οικονομικών για ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον αριθμό 210-3329900, σε πενθήμερη βάση και εργάσιμες ώρες (07:30 π.μ. έως τις 15:30 μ.μ.). Ο πολίτης για την εξυπηρέτησή του, θα πρέπει να έχει διαθέσιμο, το σχετικό αριθμό μητρώου και το ΑΦΜ του.
Η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει επίσης και μέσω διαδικτύου και ειδικότερα στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων syntaxeis@glk.gr. Το σύστημα λειτουργεί από 15 Μαρτίου 2014, έχουν ήδη καταχωρηθεί 752 e-mails και έχουν απαντηθεί τα περισσότερα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του πολίτη είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλέφωνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.
Ταυτόχρονα, διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 11:30 – 14:30, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών. Παράλληλα, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την ανεύρεση νέου, συγχρόνου, ευρύχωρου, ειδικά διαμορφωμένου χώρου για την εξυπηρέτηση των πολιτών.