Άρθρο Localit 14 Ιουνίου, 2016

Με εντολή της Περιφέρειας Αττικής έλεγχος στο Γηροκομείο Αθηνών

ηλικιωμένοιΑντιδράσεις προκαλεί η αιφνίδια απόφασή του γηροκομείου να κλείσει ένα από τα τρία κτίρια διαμονής των ηλικιωμένων και να τους μεταφέρει σε άλλο. Η Περιφέρεια Αττικής ως εποπτεύουσας Αρχή του Γηροκομείου Αθηνών, προχωρεί στη διενέργεια ελέγχου.

Μετά τις παραβάσεις των κανονισμών και την ακαταλληλότητα των νέων συνθηκών διαβίωσης, που διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια ελέγχου που διενέργησε κλιμάκιο κοινωνικών συμβούλων της Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικού Τομέα Αθηνών, η αντιπεριφερειάρχης, Ερμίνα Κυπριανίδου, εξέδωσε απόφαση, σύμφωνα με την οποία η διοίκηση του Γηροκομείου οφείλει να διακόψει, άμεσα, τη διαδικασία μετακίνησης των ηλικιωμένων, ενώ έχει προθεσμία δέκα ημερών για την επαναφορά όσων μετακινήθηκαν στους χώρους όπου φιλοξενούνταν.

Όπως υπογράμμισε η κ. Κυπριανίδου, «οι μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων υποχρεούνται να διασφαλίζουν τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης και τον οφειλόμενο στην ανθρώπινη αξία σεβασμό και ενδιαφέρον, ανεξάρτητα από τη σωματική και πνευματική κατάσταση του φιλοξενούμενου. Εν προκειμένω, η αιφνίδια μεταφορά πραγματοποιήθηκε κατά παράβαση όλων των ανωτέρω, αγνοώντας ακόμη και βασικές ανάγκες και δυνατότητες των ηλικιωμένων».

Η μετακίνηση αφορούσε την εσπευσμένη απομάκρυνση των 36 φιλοξενούμενων από το κτίριο «Βασίλισσα Όλγα», χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Μεταξύ αυτών και άτομα με κινητικά προβλήματα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

 

 

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Με μια ματιά 22 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 4ο Διεθνές Φολκλορικό Φεστιβάλ στον Δήμο Βοΐου

Το 4ο Διεθνές Φολκλορικό Φεστιβάλ Βοΐου διοργανώνει ο Δήμος Βοΐου από την Τετάρτη 1 έως…

Με μια ματιά 18 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης του Αρχοντικού Αποστολίδη στη Νίσυρο

Ο Δήμος Νισύρου ανακοίνωσε ότι υπεγράφη η εργολαβική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Αποκατάσταση…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026