Άρθρο Localit 28 Απριλίου, 2016

Κρήτη: Εξασφαλισμένη για 3 έτη η λειτουργία των δομών υποστήριξη γυναικών θυμάτων βίας

isotΜε απόφαση  του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη εντάχθηκε στο ΕΠ ΚΡΗΤΗ 2014-2020 η δαπάνη λειτουργίας των  τεσσάρων  δομών που δραστηριοποιούνται στον τομέα  υποστήριξης των γυναικών θυμάτων βίας με  ευθύνη Δήμων της Κρήτης και του ΚΕΘΙ, συνολικού προϋπολογισμού 1.535.448 ευρώ. Έτσι εξασφαλίζεται για τα επόμενα 3 έτη, η δραστηριοποίηση δομών που έχουν επιδείξει  μέχρι σήμερα σημαντικό έργο στην πρόληψη και  καταπολέμηση της έμφυλης βίας κατά των γυναικών, καθώς και στην υποστήριξη  γυναικών που υποφέρουν ή απειλούνται από αυτήν .

Η χρηματοδότηση αφορά στις  παρακάτω δομές:

  1. Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης γυναικών θυμάτων βίας στο Δήμο Ηρακλείου, με φορέα λειτουργίας το ΚΕΘΙ
  2. Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης γυναικών θυμάτων βίας του Δήμου Ρεθύμνης
  3. Ξενώνα Φιλοξενίας κακοποιημένων γυναικών του Δήμου  Ηρακλείου
  4. Ξενώνα Φιλοξενίας κακοποιημένων γυναικών του Δήμου  Χανίων

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Με μια ματιά 22 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 4ο Διεθνές Φολκλορικό Φεστιβάλ στον Δήμο Βοΐου

Το 4ο Διεθνές Φολκλορικό Φεστιβάλ Βοΐου διοργανώνει ο Δήμος Βοΐου από την Τετάρτη 1 έως…

Με μια ματιά 18 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης του Αρχοντικού Αποστολίδη στη Νίσυρο

Ο Δήμος Νισύρου ανακοίνωσε ότι υπεγράφη η εργολαβική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Αποκατάσταση…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026