Όλα τα σχολεία της Γλυφάδας, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αποκτούν κλιματιστικά, ανακοίνωσε ο δήμαρχος της πόλης Γιώργος Παπανικολάου, προσθέτοντας ότι «Έως την Άνοιξη του 2025 δεν θα υπάρχει ούτε ένα σχολείο χωρίς air condition».
Συγκεκριμένα όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπανικολάου:
«Κλιματιστικά σε όλα τα σχολεία της Γλυφάδας! Οι καύσωνες είναι πια σταθεροί, το ίδιο πρέπει να είναι και οι λύσεις. Τα σχολεία μας δεν μπορούν να περάσουν άλλο καλοκαίρι – με την πολλή ζέστη να ξεκινάει από τον Απρίλιο πλέον – χωρίς κλιματισμό: Δεν το αντέχουν ούτε τα παιδιά μας ούτε οι εκπαιδευτικοί.
Το πήραμε απόφαση λοιπόν και το οργανώσαμε όπως έπρεπε. Η επόμενη άνοιξη θα βρει όλα τα σχολεία της Γλυφάδας μας με κλιματιστικά. Όπου δεν υπάρχει κλιματιστικό, θα τοποθετηθεί. Παντού.
Αυτή την περίοδο, όπως κάθε χρόνο, πραγματοποιούμε εκτεταμένες συντηρήσεις στις σχολικές εγκαταστάσεις και αναβάθμιση των υποδομών. Μία από τις παρεμβάσεις που έχουμε ήδη δρομολογήσει και ιεραρχούμε ως προτεραιότητα είναι όλες οι σχολικές μας εγκαταστάσεις – όλες οι αίθουσες, όλα τα γραφεία, όλα τα εργαστήρια – να έχουν κλιματισμό. Σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης: Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο. Καμία εξαίρεση».
Σημειώνοντας ότι δεν πρόκειται για απλή διαδικασία τονίζει επίσης ότι:
«Το πιο δύσκολο κομμάτι μάλιστα της προσπάθειας αυτής είναι να αναβαθμίσουμε τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ιδίως στα παλαιότερα κτίρια, να κάνουμε επαύξηση στο ρεύμα όπου χρειάζεται, να προστεθούν νέοι ηλεκτρολογικοί πίνακες. Αφού προηγηθούν αυτά, με οργανωμένο τρόπο σε κάθε σχολείο τοποθετούνται τα κλιματιστικά για τα οποία ήδη έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία για την προμήθειά τους».
Δέσμευση μας είναι την ερχόμενη άνοιξη η προσπάθεια αυτή να έχει ολοκληρωθεί και παντού να υπάρχουν air condition για να μην υφίστανται πλέον την παραμικρή ταλαιπωρία οι μαθητές, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές από τις έντονες θερμοκρασίες που βλέπουμε ότι έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να έχουν τα παιδιά μας το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον».