Στον Δήμο Κηφισιά, συνεχίζει τη λειτουργία του ο ειδικός μηχανισμός για την παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης, που ξεκίνησε με απόφαση του Γ. Θωμάκου, από τη Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών σε συνεργασία με το Ν.Π.Δ.Δ. «Κοινωνική Μέριμνα», από το πρώτο κύμα της υγειονομικής κρίσης COVID-19.
Ο μηχανισμός αυτός αφορά : α) στην τηλεφωνική καταγραφή αιτημάτων των κατοίκων του Δήμου γενικά, καθώς και των απόρων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωση τους να εξυπηρετηθούν β) στην διεκπεραίωση των αιτημάτων από το πρόγραμμα «βοήθεια στο σπίτι» καθώς και από τις δομές του Ν.Π.Δ.Δ. «Κοινωνική Μέριμνα» ( κοινωνικό συσσίτιο, κοινωνικό παντοπωλείο, κοινωνικό φαρμακείο κτλ ).
Το πρόγραμμα εξυπηρετεί αιτήματα πολιτών όπως : φαρμακευτική περίθαλψη και παροχή ειδών πρώτης, συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες, παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ, κάθε άλλη εργασία συναφής με ληφθέντα μέτρα για την αποτροπή διάδοσης του ιού COVID-19.
Όπως ενημερώνει ο Δήμος Κηφισιάς λειτουργεί ανελλιπώς από 18/3/20 μέχρι και σήμερα, ενώ το τελευταίο διάστημα που παρατηρούνται αυξητικές τάσεις των αιτημάτων των πολιτών.
Υπενθυμίζεται, ότι, οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεση τους:
Τον ιστότοπο: https://menoumespiti.kifissia.gr/
Τις 4 τηλεφωνικές γραμμές: 210 8080108, 210 8018021 ( Κηφισιά ) , 210 6205006 210 8071263 ( Νέα Ερυθραία, Εκάλη ), ώρες 8.00 έως 16.00
Τα emails: akapi@kifissia.gr, kapierithraias@kifissia.gr