Εγκρίθηκε από τη Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων η εισήγηση για την αναπροσαρμογή των Δημοτικών Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού για το 2025, προκειμένου να ισοσκελιστούν τα έσοδα με τα έξοδα στη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών.
«Η υπόθεση της αναπροσαρμογής των Δημοτικών Τελών, που είναι ετήσια υποχρέωση του κάθε Δήμου, στην περίπτωση της Κέρκυρας, παραπέμπει σε αποφάσεις του 2007 για τον πρώην Δήμο Κερκυραίων και του 1999 για τις Δημοτικές Ενότητες των πρώην Καποδιστριακών Δήμων, και σωρεύει ετήσιο έλλειμμα που πλησιάζει τα 10 εκατ. Ευρώ», τονίζει στην ανακοίνωσή του ο Δήμος, και ενημερώνει ότι η απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής, (ΑΔΑ: 99Θ846ΜΓ2Α-Μ34), απεστάλη ήδη στους δημοτικούς συμβούλους και τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων, καθώς και σε όλες τις δημοτικές κοινότητες, ώστε να ενημερωθούν και να εκφράσουν τις απόψεις τους.
Παράλληλα αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου για να έχει πρόσβαση ο κάθε πολίτης, συμμετέχοντας στη διαβούλευση (https://corfu.gr/web-assets/uploads/2024/10/corfu.gr-2024-10-08_10-10-48_030986.pdf).
Οι πολίτες μπορούν να αποστέλλουν τυχόν παρατηρήσεις τους, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: council@corfu.gov.gr με θέμα «Αναπροσαρμογή Δημοτικών Τελών». Η διαδικασία αυτή θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024. Το Δημοτικό Συμβούλιο θα συνεδριάσει για να συζητήσει και να λάβει απόφαση επί του θέματος στις 23 Οκτωβρίου.
“Η απόφαση θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2025 και θα συνιστά μια καίρια και ουσιαστική αλλαγή προς την κατεύθυνση της εξυγίανσης των οικονομικών του Δήμου”, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Προστίθεται τέλος ότι, η απόφαση της αναπροσαρμογής των τελών θα επανέρχεται κάθε Οκτώβριο, για να γίνεται επανεκτίμηση των οικονομικών δεδομένων και να λαμβάνεται ανάλογα νέα απόφαση που δύναται να αφορά μείωση, αύξηση ή σταθεροποίησή τους.