Σε καταγραφή των προκληθεισών ζημιών από τις πλημμύρες της 25ης Σεπτεμβρίου θα προβεί ο Δήμος Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας, μετά την κήρυξή του σε κατάσταση εκτάκτου Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας. Όπως ενημερώνει ο δήμαρχος Ιωάννης Σταθάς, για λόγους επιτάχυνσης των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης των ζημιών που υπέστησαν οι κύριες κατοικίες, προχωρά στην καταγραφή ζημιών από την συσταθείσα επιτροπή, για αποζημίωση των πληγέντων.
Οι ενδιαφερόμενοι πληγέντες, θα πρέπει έως την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023, να υποβάλλουν αίτηση και να δηλώσουν τις ζημιές που έχουν υποστεί, στο πρωτόκολλο του Δήμου και στο emailinfo@daa.gov.gr.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ
(ΦΕΚ 1699/τ. Β/ 16-05-2023)
- Αίτησης του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
- Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους (για την επιβεβαίωση της κύριας ιδιόκτητης, μισθωμένης ή παραχωρημένης κατοικίας και τον αριθμό των εξαρτώμενων ή/και φιλοξενούμενων μελών του δικαιούχου).
- Τελευταίας υποβληθείσας Δήλωσης Στοιχείων Ακινήτων (Έντυπο Ε9) συνοδευόμενης από υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή,σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας.
- Για τους Πολύτεκνους -Πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης του οικείου Δήμου.
- Για τα Άτομα με Αναπηρίες που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και ΚοινωνικήςΑλληλεγγύης- απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή Βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ
Λοιπά δικαιολογητικά δύναται να ζητηθούν ανά περίπτωση.