Με στόχο το Καρπενήσι και η Ευρυτανία, να αποτελέσουν προορισμό εναλλακτικού τουρισμού για τους ευρωπαίους τουρίστες που αγαπούν το βουνό, ο δήμος Καρπενησίου, ξεκίνησε καμπάνια με τίτλο « Authentic living on the Rocks», ώστε τόσο η πόλη όσο και ο νομός, να γίνουν γνωστά και πέρα από τα Ελληνικά σύνορα.
Στο πλαίσιο αυτό, έξι τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι των μεγαλύτερων γραφείων εναλλακτικού τουρισμού της Αγγλίας, συνοδευόμενοι από την επρόσωποι του γραφείου του ΕΟΤ στην Αγγλία και την Ιρλανδία, πραγματοποίησαν ένα ταξίδι εξοικείωσης (familiarization trip) με τις περιοχές, το φυσικό περιβάλλον, τους ανθρώπους και τις υπηρεσίες του τόπου.
Η επίσκεψη των πρακτόρων αποτελεί συνέχεια της συμμετοχής του δημάρχου Καρπενησίου, Κώστα Μπακογιάννη, στο World Travel Market, τη σημαντικότερη διεθνή διοργάνωση στον τομέα του τουρισμού, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, στις αρχές Νοεμβρίου.
Είναι η πρώτη φορά που άγγλοι τουριστικοί πράκτορες, επισκέπτονται έναν ορεινό τουριστικό προορισμό της Ελλάδας, με μοναδική ποικιλομορφία και ποικίλες επιλογές, καταδεικνύοντας ότι η ομορφιά της χώρας μας δεν είναι μόνο η θάλασσα και τα νησιά.
Μέχρι τώρα αντίστοιχες επισκέψεις διοργανώνονταν μόνο για τα μεγάλα Ελληνικά νησιά.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι άγγλοι τουριστικοί πράκτορες, επισκέφθηκαν αξιοθέατα, ιστορικά μνημεία περιοχές φυσικού κάλλους και επιχειρήσεις σε πολλά χωριά του δήμου, έλαβαν μέρος σε υπαίθριες δραστηριότητες και συναντήθηκαν με τους εκπροσώπους των ξενοδόχων και των ιδιοκτητών ενοικιαζομένων δωματίων.
Στόχος τους ήταν να διερευνήσουν τη δυνατότητα του Δήμου Καρπενησίου να φιλοξενήσει άγγλους τουρίστες που ενδιαφέρονται για διακοπές στο βουνό, περιπατητικό τουρισμό, ζώα, φυτά και φυσική ζωή στην ύπαιθρο.
Από το Καρπενήσι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις, ενθουσιασμένοι με τη φυσική ομορφιά του τόπου, την άψογη φιλοξενία και τις πολλές δυνατότητες πραγματοποίησης εναλλακτικών δραστηριοτήτων.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των αγγλικών πρακτορείων, η ανάπτυξη του τόπου είναι άμεσα συνδεδεμένη με το φυσικό περιβάλλον. Οι εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων και των ενοικιαζομένων δωματίων, τα μονοπάτια και τα ποτάμια της περιοχής, οι υπηρεσίες εστίασης και οι εταιρίες εναλλακτικού τουρισμού «πέρασαν τις εξετάσεις με άριστα».
Όπως σημείωσε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης, για το δήμο η κίνηση αυτή αποτελεί την αρχή για την υλοποίηση στοχευμένων δράσεων που ενισχύουν αποτελεσματικά τον τουρισμό. «Σκοπός μας είναι να κάνουμε ένα μεγάλο άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού προκειμένου το Καρπενήσι και η Ευρυτανία να γίνουν γνωστά και πέρα από τα ελληνικά σύνορα. Γνωρίζουμε ότι ειδικά στις μέρες μας οι προσπάθεια αυτή είναι αρκετά δύσκολη, παρόλα αυτά, σε βάθος χρόνου, περιμένουμε να δούμε απτά αποτελέσματα».