Άρθρο Localit 08 Σεπτεμβρίου, 2014

K. Μητσοτάκης: Μελετάμε αναμόρφωση μισθολογίου και ξεπάγωμα προαγωγών

mitsotakisΤην κατάρτιση ενός νέου ενιαίου μισθολογίου και το σταδιακό ξεπάγωμα των προαγωγών μελετά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης, σήμερα Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου, συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Real FM».  Στην συνέντευξη επισήμανε μεταξύ άλλων ότι όλες οι προαγωγές στο Δημόσιο έχουν παγώσει από το 2011, γεγονός το οποίο πρέπει να επανεξεταστεί προκειμένου να ξεκινήσει ένα σταδιακό ξεπάγωμα. Αναφερόμενος στο μισθολόγιο επισήμανε ότι υπάρχουν ακόμα στρεβλώσεις που έχουν να κάνουν με τον τρόπο με το οποίο αυτό εφαρμόστηκε. «Υπάρχουν υπάλληλοι σε Υπουργεία που αμείβονται περισσότερο από υπαλλήλους με ίδια προσόντα σε άλλα Υπουργεία» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στις συναντήσεις με την τρόικα δήλωσε πως εκφράστηκε από την τρόικα ικανοποίηση για τη γενικότερη πρόοδο στο θέμα της διοικητικής μεταρρύθμισης και πρόσθεσε ότι «η  κυβέρνηση έχει μια κεντρική δέσμευση απέναντι στους πιστωτές της, να υλοποιήσει έναν προϋπολογισμό με πρωτογενές πλεόνασμα. Ο τρόπος που θα παραχθεί το πλεόνασμα και το μείγμα πολιτικής που θα ακολουθηθεί πρέπει να αποτελεί επιλογή της ίδιας της κυβέρνησης».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρίκαλα: Σχολικά βοηθήματα για Γυμνάσιο – Λύκειο συγκεντρώνει ο Δήμος

Σχολικά βοηθήματα για μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου συγκεντρώνει ο Δήμος Τρικκαίων. Στο πλαίσιο…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κόνιτσα: Έκκληση για περιορισμό κατανάλωσης νερού από την Υπηρεσία Ύδρευσης

Να χρησιμοποιούν το νερό κατά προτεραιότητα για οικιακή χρήση και όχι για άλλες ανάγκες, (πότισμα,…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δ. Ωραιοκάστρου: Συνεχίζεται το πρόγραμμα του «RemoteCare» για δωρεάν εξετάσεις από1 έως 31/7

Συνεχίζεται από τον Δήμο Ωραιοκάστρου το πρόγραμμα επισκέψεων του «RemoteCare», του οχήματος μεταφοράς ιατρικού προσωπικού…