Άρθρο Localit 28 Νοεμβρίου, 2023

Ίλιον: Ο απολογισμός έργου του Δικτύου Κοινωνικής Καινοτομίας του Δήμου

Με 1600 συνεδρίες και περισσότερους από 200 ωφελούμενους ολοκληρώθηκε η περίοδος για το έργο «Δράσεις για την Αντιμετώπιση της Φτώχειας και την Παροχή Υπηρεσιών Ανοιχτής Ειδικής Φροντίδας στη Δυτική Αθήνα (Διαδημοτικά Κοινωνικά Δίκτυα “ΦΡΟΝΤΙ-ΖΩ” και “ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ”)» του Δικτύου Κοινωνικής Καινοτομίας του Δήμου Ιλίου.

Ο απολογισμός του έργου, αλλά και η δράση του Δικτύου παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση με τίτλο «Μένουμε Μαζί» στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου, από τον πρόεδρο της «ΔΗΜΗΤΡΑ» Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Νίκο Πιτσούλη και μέλη του Δικτύου.

«Σε καιρούς οξυμένων προκλήσεων, η κοινωνική αλληλεγγύη είναι το πιο ισχυρό μας αντίδοτο. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε στη λειτουργία του Δικτύου Κοινωνικής Καινοτομίας, προκειμένου να ενισχύσουμε το δίχτυ προστασίας και τον μηχανισμό του Δήμου μας για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων της εποχής μας», δήλωσε ο δήμαρχος Ιλίου Νίκος Ζενέτος, απευθύνοντας ευχαριστίες στην εντεταλμένη σύμβουλο Ψυχοκοινωνικής Προστασίας Παροχών και Υγείας Ευλαλία Γκιώνη, και στα υπηρεσιακά στελέχη της Κοινωνικής Υπηρεσίας για τις προσπάθειες που καταβάλλουν διαχρονικά, ώστε κανείς πολίτης να μην είναι, αλλά και να μην αισθάνεται μόνος

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρίκαλα: Σχολικά βοηθήματα για Γυμνάσιο – Λύκειο συγκεντρώνει ο Δήμος

Σχολικά βοηθήματα για μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου συγκεντρώνει ο Δήμος Τρικκαίων. Στο πλαίσιο…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κόνιτσα: Έκκληση για περιορισμό κατανάλωσης νερού από την Υπηρεσία Ύδρευσης

Να χρησιμοποιούν το νερό κατά προτεραιότητα για οικιακή χρήση και όχι για άλλες ανάγκες, (πότισμα,…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δ. Ωραιοκάστρου: Συνεχίζεται το πρόγραμμα του «RemoteCare» για δωρεάν εξετάσεις από1 έως 31/7

Συνεχίζεται από τον Δήμο Ωραιοκάστρου το πρόγραμμα επισκέψεων του «RemoteCare», του οχήματος μεταφοράς ιατρικού προσωπικού…