Άρθρο Localit 28 Μαΐου, 2024

Ηλεκτρονική πληρωμή οφειλών στον Δήμο Θεσσαλονίκης

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες πρόσθεσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης παρέχοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να ενημερωθούν για το σύνολο των οφειλών τους προς τον Δήμο από κλήσεις και τέλη και να τις εξοφλήσουν ηλεκτρονικά.

Ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://politis.thessaloniki.gr ο πολίτης εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα του ΟΠΣΕΠ (Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη). Κάνοντας κλικ στα«Ειδοποιητήρια» και αφού συνδεθεί με τους κωδικούς taxis, μπορεί να δει αναλυτικά τις οφειλές που έχει προς τον Δήμο, οι οποίες φέρουν κωδικό RF.

Με τον τρόπο αυτό μπορεί να τις εξοφλήσει άμεσα και απομακρυσμένα, χωρίς, δηλαδή, να χρειάζεται να επισκεφτεί τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου «για πρώτη φορά, έχουν σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο περισσότερα από 13.000 ειδοποιητήρια σε πολίτες, με τα οποία ενημερώνονται ότι στο πληροφοριακό σύστημα οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει αναρτηθεί απόσπασμα βεβαιωτικού καταλόγου για οφειλές προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης και παρακαλούνται να εισέλθουν στην πλατφόρμα, προκειμένου να προχωρήσουν στην εξόφλησή τους ή στην άσκηση τυχόν ενδίκων μέσων».

Στην ίδια πλατφόρμα, ο πολίτης μπορεί να δει και να ενημερώσει το προφίλ του, είτε το προσωπικό είτε της επιχείρησής του, έτσι ώστε να λαμβάνει χρήσιμες ενημερώσεις από τον Δήμο.

«Η προσπάθειά μας για έναν “έξυπνο”, λειτουργικό Δήμο προς όφελος των πολιτών με την παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών συνεχίζεται. Στόχος μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου, η απλούστευση των διαδικασιών, ώστε να μπει ένα τέλος στην αναμονή των δημοτών μας στα γκισέ και να καταστεί η δουλειά των υπαλλήλων μας πιο αποδοτική και πιο αποτελεσματική», σημειώνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.

«Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε την επόμενη ημέρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, διαμορφώνουμε το νέο του πρόσωπο, ένα πρόσωπο σύγχρονο και φιλικό προς το δημότη. Εργαζόμαστε μεθοδικά, ώστε να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας, το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου να προσφέρεται ψηφιακά, βάζοντας τίτλους τέλους σε χρόνιες παθογένειες της διοίκησης που ταλαιπωρούν τους πολίτες», υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κώστας Βασιλόπουλος.

(Για τυχόν ερωτήματα οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2313317240, 2313317660 και 2313317244).

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 11 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αλ. Καλοκαιρινός: Οι προτάσεις μας είναι ρεαλιστικές και αποβλέπουν στο να υπάρξει ωφέλεια για την πόλη του Ηρακλείου από τον ΒΟΑΚ

Συνάντηση του Δημάρχου Ηρακλείου με τον Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών για τα έργα του ΒΟΑΚ…

Ρεπορτάζ 11 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακυρώθηκε από το ΣτΕ η ΑΕΠΟ για την κατασκευή γιγαντιαίου φωτοβολταϊκού πάρκου στο Μενοίκιο Όρος

Η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δικαιώνει απόλυτα τον Δήμο Εμμανουήλ Παππά, ο οποίος είχε…

Ρεπορτάζ 10 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ομόφωνο “ΟΧΙ” του Δ.Σ. του δήμου Κιλκίς στην εγκατάσταση 31 ανεμογεννητριών στα Κρούσια Όρη

Την πλήρη διαφωνία του στη χωροθέτηση αιολικού πάρκου στον ορεινό όγκο των Κρουσίων εξέφρασε, χθες,…