Τα 22 από τα 37 αεροδρόμια της χώρας που θα ιδιωτικοποιηθούν, θα χωριστούν σε δύο ομάδες σχεδόν ισοδύναμης επιβατικής κίνησης, οικονομικών επιδόσεων και γεωγραφικής θέσης, ενώ τα υπόλοιπα 15 που δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν θα τα αναλάβει η δημόσια Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Αεροδρομίων, με προοπτική να εκχωρήσει το management σε ιδιώτη. Αυτό αποφάσισε το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων στη συνεδρίαση της Τετάρτης.
Με ξεχωριστή σύμβαση θα παραχωρηθεί το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης, για το οποίο θα απαιτηθεί ελάχιστη επένδυση 600 εκ. ευρώ, ενώ θα επιχειρηθεί η ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Τις τελικές αποφάσεις για τις δύο ομάδες των 22 προς παραχώρηση περιφερειακών αεροδρομίων, αναμένονται. Ωστόσο προβλέπεται η μία ομάδα να περιλαμβάνει τα αεροδρόμια του Αιγαίου και της Κρήτης, και η δεύτερη του Ιονίου και της Βόρειας Ελλάδας.
Τα 22 αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν έως 35 χρόνια είναι τα: Ρόδου, Θεσσαλονίκης, Κω, Κέρκυρας, Χανίων, Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας, Σκιάθου, Αλεξανδρούπολης, Χίου, Καρπάθου, Καλαμάτας, Λήμνου, Ιωαννίνων, Αγχιάλου και Αράξου.