Άρθρο Localit 05 Απριλίου, 2023

Ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο εξήγγειλε ο Κ. Πιερακάκης

«Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. Δημοπρατείται αυτό το έργο αυτήν την στιγμή, θα είναι έτοιμο πολύ σύντομα και θα αρχίσει να υλοποιείται στην δεύτερη τετραετία». Αυτό ανακοίνωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Όπως διευκρίνισε «η γενική σύλληψη είναι τρία πράγματα, το gov.gr η οποία πρέπει να είναι η βασική πύλη που θα αλληλεπιδρά ο πολίτης με το Δημόσιο για όλες σχεδόν τις υπηρεσίες του κράτους, το δεύτερο είναι τα ΚΕΠ να ολοκληρώσουν το ιδρυτικό τους όραμα, να είναι το μοναδικό γκισέ του Δημοσίου και τρίτον το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης που θα είναι και τηλεφωνικό και κάποιου τύπου ψηφιακό κέντρο μέσω του gov.gr, όπου θα μπορείς να έχεις με μια στοχευμένη υπηρεσία και επαφή απευθείας με το κράτος, να λες το πρόβλημά σου και μετά να διοχετεύεται από αυτήν όποια άλλη υπηρεσία με προσωπική χρέωση».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θεσσαλονίκης: Συλλογή ηλεκτρονικών συσκευών για τις ανάγκες των ΚΑΠΗ

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής της Α’ Δημοτικής Κοινότητας  συλλέγουν μεταχειρισμένα laptop,…

Ενδιαφέρουν 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΟΕ-ΟΤΑ: Παράσταση διαμαρτυρίας στις 27 Νοεμβρίου για το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους πραγματοποιεί  την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου η…

Ενδιαφέρουν 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όροι και προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικής χρήσης δημοτικών πρατηρίων καυσίμων (ΚΥΑ)

Με ΚΥΑ καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικής  χρήσης…