Άρθρο Localit 05 Απριλίου, 2023

Ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο εξήγγειλε ο Κ. Πιερακάκης

«Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. Δημοπρατείται αυτό το έργο αυτήν την στιγμή, θα είναι έτοιμο πολύ σύντομα και θα αρχίσει να υλοποιείται στην δεύτερη τετραετία». Αυτό ανακοίνωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Όπως διευκρίνισε «η γενική σύλληψη είναι τρία πράγματα, το gov.gr η οποία πρέπει να είναι η βασική πύλη που θα αλληλεπιδρά ο πολίτης με το Δημόσιο για όλες σχεδόν τις υπηρεσίες του κράτους, το δεύτερο είναι τα ΚΕΠ να ολοκληρώσουν το ιδρυτικό τους όραμα, να είναι το μοναδικό γκισέ του Δημοσίου και τρίτον το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης που θα είναι και τηλεφωνικό και κάποιου τύπου ψηφιακό κέντρο μέσω του gov.gr, όπου θα μπορείς να έχεις με μια στοχευμένη υπηρεσία και επαφή απευθείας με το κράτος, να λες το πρόβλημά σου και μετά να διοχετεύεται από αυτήν όποια άλλη υπηρεσία με προσωπική χρέωση».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δωρεάν πρόγραμμα συμβουλευτικής στήριξης μαθητών από τον Δήμο Ρεθύμνης

Δωρεάν πρόγραμμα συμβουλευτικής στήριξης μαθητών ξεκινάει το Κέντρο Κοινότητας της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου…

Ενδιαφέρουν 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πως θα λειτουργεί η Ψηφιακή Πλατφόρμα Καταγραφής Έργων Πυροπροστασίας των Δήμων

Με κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ) καθορίζεται η διαδικασία καταγραφής των εκτελεσθέντων έργων πυροπροστασίας από τους…

Ενδιαφέρουν 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλαμάτα: Δημοτικό Συσσίτιο και ανήμερα το Πάσχα

Κανονικά, ανήμερα το Πάσχα 2024 και όλες τις Άγιες ημέρες θα συνεχιστεί, η διανομή του…