Τη «συμβολή της τέχνης του ρυθμού στην εκπαίδευση και στην ψυχαγωγία της πρώτης και της τρίτης ηλικίας» αφορούσε το πρόγραμμα που παρακολούθησαν στελέχη της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου Ρεθύμνης.
Οι συμμετέχοντες που επιμορφώθηκαν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που υποστήριξαν ο δήμος Ρεθύμνης και η Κοινωνική του Υπηρεσία σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης, βελτίωσαν τις δεξιότητές τους ως στελέχη των δημοτικών κοινωνικών δομών, μέσα από την εμπειρία του ρυθμού ως δημιουργική, ψυχαγωγική και ενωτική δύναμη.
Παράλληλα, όπως επισημάνθηκε, εξυπηρετήθηκαν πολλαπλοί στόχοι, αφού μέσα από το πρόγραμμα «Μουσική και Ρυθμός», οι εργαζόμενοι διαφορετικών ειδικοτήτων (παιδαγωγοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, φυσικοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, νοσηλευτές) των κοινωνικών δομών του δήμου καρπώθηκαν τα οφέλη «της ψυχαγωγίας μέσω του ρυθμού, που λειτουργεί ως αντίσταση στην επαγγελματική εξουθένωση (burnout) εργαζομένων που ασχολούνται με τον ανθρώπινο πόνο και την αντιμετώπισή του:
- Της ανταλλαγής γνώσης, εμπειριών και επαγγελματικών πληροφοριών που τους διασφάλισε η, μετά από τόσο καιρό εγκλεισμού και περιορισμών, δια ζώσης επαφή και άμεση συνεργασία τους.
- Της δυνατότητας μιας πιο ανθρώπινης, ζεστής επικοινωνίας που στερούνταν, ενώ εργάζονται στον ίδιο χώρο, λόγω του πιεστικού εργασιακού κλίματος.
- Της διάχυσης και του διαμοιρασμού των μουσικών βιωμάτων και γνώσεων σε ωφελούμενους των κοινωνικών δομών, κάθε ηλικίας, από το νηπιαγωγείο έως την τρίτη ηλικία και, της δημιουργίας νέων ερευνητικών πεδίων που σχετίζονται με την επίδραση του ρυθμού στον οπτικό-κινητικό συντονισμό και στην κοινωνική ενδυνάμωση».
Το πρόγραμμα επεκτείνεται διαρκώς, και σύμφωνα με τους εμπνευστές κι επιμορφωτές του, έχει ξεπεράσει τα όρια των νομών της Κρήτης, με δράσεις εκμάθησης σε άλλες πόλεις της Ελλάδας καθώς και στο εξωτερικό, (Κύπρος, Σουηδία, Αυστρία, Βέλγιο).