Άρθρο Localit 06 Νοεμβρίου, 2020

Δήμος Παύλου Μελά: Τηλεφωνικές γραμμές Ψυχολογικής Στήριξης & Αιτημάτων

Δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών λειτουργούν από χθες Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στον Δήμο Παύλου Μελά:

-1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-12:30.

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)

-2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

 2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 24 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σαλαμίνα: Αρχιτεκτονικός φωτισμός στα σπιτάκια στο νησί του Αγ. Γεωργίου

Το έργο του αρχιτεκτονικού φωτισμού των σπιτιών του Αγίου Γεωργίου στην είσοδο της Σαλαμίνας, ολοκλήρωσε…

Ρεπορτάζ 24 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση Δήμου Σκιάθου στο Δείκτη Αποτελεσματικότητας Δήμων για το 2023

Ο Δήμος Σκιάθου ταξινομήθηκε στο υψηλότερο 20% του Δείκτη Αποτελεσματικότητας Δήμων, που δημοσίευσε το Κέντρο…

Ρεπορτάζ 24 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλαμάτα: Δημοτικό συσσίτιο και τα Χριστούγεννα

Κανονικά, ανήμερα των Χριστουγέννων αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών θα συνεχιστεί, η…