Άρθρο Localit 06 Νοεμβρίου, 2020

Δήμος Παύλου Μελά: Τηλεφωνικές γραμμές Ψυχολογικής Στήριξης & Αιτημάτων

Δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών λειτουργούν από χθες Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στον Δήμο Παύλου Μελά:

-1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-12:30.

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)

-2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

 2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 23 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κλίμα: Ο πλανήτης κατέγραψε τη θερμότερη ημέρα στα παγκόσμια χρονικά την Κυριακή 21 Ιουλίου (Copernicus)

Η Κυριακή 21 Ιουλίου ήταν η πιο ζεστή μέρα που έχει καταγραφεί παγκοσμίως στα χρονικά,…

Ρεπορτάζ 23 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μονεμβασιά: Νέο κάλεσμα Δήμου για εξοικονόμηση νερού

Για μια φορά ακόμη ο δήμαρχος Μονεμβασίας Ηρακλής Τριχείλης, επανέρχεται στην ανάγκη εξοικονόμησης νερού και…

Ρεπορτάζ 23 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χαλκίδα: Σύμφωνο το Δημοτικό Συμβούλιο στην τουριστική χρήση της περιοχής του πρώην εργοστασίου ΣΕΛΜΑΝ στο Βασιλικό

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Χαλκιδέων, συμφώνησε ομόφωνα με την απόφαση του Συμβουλίου της Δημοτικής…