Άρθρο Localit 06 Νοεμβρίου, 2020

Δήμος Παύλου Μελά: Τηλεφωνικές γραμμές Ψυχολογικής Στήριξης & Αιτημάτων

Δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών λειτουργούν από χθες Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στον Δήμο Παύλου Μελά:

-1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-12:30.

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)

-2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

 2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Μystreet»: Νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για καταγγελία αυθαίρετης κατάληψης κοινόχρηστων χώρων με τραπεζοκαθίσματα

Οι δήμοι θα καταχωρίσουν στο ηλεκτρονικό σύστημα «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων», το οποίο…

Με μια ματιά 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Προγραμματική Σύμβαση των Ενετικών Τειχών στο επίκεντρο συνάντησης του δημάρχου Ηρακλείου με την πρόεδρο του ΟΔΑΠ

Η συμμετοχή του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων στην επικείμενη Προγραμματική Σύμβαση Πολιτιστικής Ανάπτυξης…

Με μια ματιά 21 Φεβρουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Μυτιλήνης: Πέντε προτάσεις για χρηματοδότηση αγροτικής οδοποιίας

Προτάσεις χρηματοδότησης πέντε έργων αγροτικής οδοποιίας συνολικού προϋπολογισμού 2.999.200 ευρώ υπέβαλε ο δήμος Μυτιλήνης στο…